24 października 2012

Recenzja: maska do włosów WAX

Tę maskę na pewno zna dużo dziewczyn. Ja swoją kupiłam jakiś rok temu. Wraz z nową koleżanką w pracy zjawiły się również nowinki kosmetyczne. A że u nas w biurze mnóstwo bab więc nie obyło się bez hurtowych zakupów :)



Jako, że koleżanka bardzo zachwała tę maskę kupiłam jej od razu dwa opakowania po 250 ml. Zrobiłam tak również dlatego, że cena była zawrotna - 10 zł za opakowanie. Z okazji, że tych maseczek zamówiłyśmy chyba z 10 opakowań przesyłka prawie nic nie kosztowała. I tak po roku użytkowania owej maski firmy Rainforest nie zużyłam jescze całego opakowania. Ale rónież muszę się przyznać, że nie stosowałam jej regularnie. Z góry przepraszam za jakość zdjęć - są robione telefonem komórkowym bo aparat jest w pożyczeniu.





Opakowanie: Pudełko plastykowe, otwierane od góry. Jest bardzo szerokie, więc nawet jak się wydłubuje resztki z pudełka to nic się nie brudzi dookoła.

Składniki: Aqua demi., caprylic/capric, Triglyceride, Cetrimonium chloride, Cetearyl Alcohol, Bertholletia Exelsa, Amodimethicone (and) C11-15 Pereth-7 (and) Laureth-9 (and) Glycerin (and) Trideceth-12, Lawsonia Intermis Extract, Propylene Glycol;Mel Extract, Cetearyl Alcohol, Ceteareth 20, Croton Lechleri Extract, Panthenol, DMDM Hydantion Iodopropynyl Butylcarbamate, Fagrances (D-Limonene Dipentene, Linalool).

Co obiecuje producent: Maska ma chronić przed utratą koloru i barwić je w sposób naturalny, Regeneruje włosy i skórę głowy, dostarczając im substancji nawilżających i składników odżywczych, ułatwia rozczesywanie i układanie włosów. Ma zapobiegać utracie wilgoci. Wykazuje działanie naprawcze struktury włosa, poprzez odbudową kolagenu.

Jak zadziałał u mnie: Od kiedy zaczęłam go stosować włosy zaczęły mi trochę mniej wypadać. Po masce są lśniące, miękkie i wyraźnie odżywione. Ładnie pachna (ale zapach to kwestia gustu). Na pewno moja henna utrzymuje się dłużej na włosach jeżeli stosuje regularnie tę maskę. Konsystencję ma takiej papki - przez co łatwo się ją nakłada na włosy. Mi bardzo podoba się jej zapach dlatego przy okazji nakładania jej na skórę głowy zawsze robię sobie przyjemny masaż :) Z tym rozczesywaniem to tak nie do końca - niektórych kołtunów nawet po tej masce nie mogłam rozczesać. Ale na pewno moje włosy są po niej mocniejsze i bardziej błyszczące. Mimo, że moje włosy mają tendencję do przetłuszczania się to maska nie pogarsza sprawy. Nie wpływa znacząco na ten aspekt moich włosów. Za to nie mam już łupieżu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz