30 października 2012

Schudnij w 30 dni z Jill Michaels

Czas na zmiany! Czyli dla mnie oznacza to tylko jedno - najwyższy czas schudnąć! Stan małżeński dał mi się nieźle we znaki... a raczej w 'boczki' :D Leniwe bardzo były te trzy miesiące po ślubne i pofolgowaliśmy sobie z Szanownym Małżonkiem... Dużo dobrego (czyt. niezdrowego) jedzonka i bardzo mało ruchu. W sumie dla mnie sportem wyczynowym jest bieganie co rano na autobus :D ale to się chyba nie liczy :D 

W każdym bądź razie po przeczytaniu wielu wątków z wizażu zdecydowałam się na program Jillian Michaels - "30 Day Shred".


Program ćwiczeń trwa 30 dni - po 10 dni na każdy z trzech leveli. Jeden level to ok 30 minut ćwiczeń. Przez pół godziny wzmocniamy ciało, rzeźbimy zgrabne mięśnie, spaliamy  tkankę tłuszczową i wyrobiamy lepszą kondycję. Żeby trening był jaknajbardziej efektywny przerabiamy z Jillian ćwiczenia cardio, ABS, ćwiczenia siłowe i oczywiście streching. Do wykonywania potrzebujemy hantli (Jillian zaleca 1,5 - 2,5 kg) i maty. Ja maty nie mam, więc ćwiczenia wykonywałam na cieńkim kocyku. Hantle wzięłam męża - zdjęłam wszystkie obciążniki i zostawiłąm tylko kółka zabezpieczające :D

Dzisiaj był mój pierwszy dzień i już teraz wiem, że jutro nie dam rady pobiec na autobus :D Ale bardzo się cieszę, że wreszcie się zmęczyłam i spociłam - bardzo brakowało mi tego :) Nie piszę moich wymiarów bo nie widzę w tym sensu. Patrząc w lustro doskonale będe wiedziała czy ćwiczenia dały takie efekty jak obiecuje trenerka.

Mam nadzieję, że wytrwam w postanowieniu i bede ćwiczyć codziennie. Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym programie : ) ale brzmi ciekawie ;)

    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Program jest rewelacyjny! Ja juz po kilku dnia z levelem 1 czuje i (przede wszystkim) widzę różnice :)

      Usuń
  2. to jeden z moich pierwszych programów :) uwielbiam Jillian i mimo, że ten program jest już dla mnie za słaby - nadal mam do niego sentyment

    OdpowiedzUsuń