13 listopada 2012

24 before 25

OjKarola zachęca nas do kolejnej zabawy: 21 before 22. Czyli 21 jeden rzeczy które chce zrobic przed 22 urodzinami.



Z racji, że jestem trochę strasza u mnie to będzie brzmiało jak w tytule posta :) Myślę że warto się przekonać czy dam radę zrobić chociaż część rzeczy z mojej listy. Najbradzije to chyba chciałabym kupić kotka - bardzo brakuje mi jakiegoś zwierzaka w domu. Niestety Szanowny Małżonek upiera się, że ma alergię na sierść zwierzęcą... :(



W zwiąku z tym oTAGuje kilka osób, a całą resztę zapraszam do zabawy:






10 komentarzy:

  1. W przyszłym roku chcę jechać na Coke'a jako wolontariusz, to możemy razem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznie by było... :) Mam nadzieję, że się uda :)

      Usuń
    2. W ogóle jestem straszną sierotką i zamiast opublikować Twój komentarz to go usunęłam, wybacz mi! :(

      Usuń
    3. Wybaczam :) i już się wpisuje drugi raz :)

      Usuń
  2. Dziękuję Ci kochana, ale ja już sie nie kwalifikuję :)
    Mam 33 :) Już daleko po... :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy robi listę odpowiednią do wieku: wiek - 1. W Twoim przypadku 32 rzeczy na liście powinny się znaleźć :)

      Usuń
  3. Dzięki :D

    A co do Coke Festivalu, jedziemy?:D Bo ja też mam takie ciche plany na przyszły rok :D :D :D

    Idę sie zabrać do tworzenia rzeczy, które ja bym chciala zrboić.. oj..będzie tego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nam się szykuje niezła wycieczka :) Fantastycznie by było jak by się nam udało :)

      Usuń
  4. Też marzę o kotku :)

    Cieszę się, że również bierzesz udział w tym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny miałaś pomysł :) A mi się marzy kot o niebieskiej sierści... :)

      Usuń