25 listopada 2012

- 40%

Ach ta promacja w Rossmanie... Chyba już każda kobieta w kraju wie o niej. Miałam już w tym miesiącu nie zachodzić do drogeri, ale nie mogłam oprzeć się pokusie :P I tak oto z koleżanką poszłyśmy po pracy odwiedzić miejscowy Rossman. Nie mogłyśmy się dopchać to stoiska i kolorowymi kosmetykami. Ale jak w końcu przepchnęłyśmy się do przodu to grzechem by było nic nie kupić :D




Zakupy co prawda zrobiłam drobne, ale zawsze jakieś:

- podkład Stay Matte 100 Ivory od Rimmel;
- Match Perfection korektor rozświetlający 030 Classic Beige od Rimmel;
- Puder Prasowany Brillante 2w1 od Wibo.

Nie zdążyłam wybrać żadnego lakieru dom paznokci bo musiałam biec na autobus :/ Ale i tak się cieszę z tych zakupów :) Podkład zdążyłam już raz użyć. Muszę przyznać, że na mojej mieszanej cerze świetnie się sprawdził. Buzia była gładka, podkład się nie zważył. Bardzo fajnie się go nakładało. Z tym, że na moje policzki musiałam nałożyć go trochę więcej (bardzo łatwo się rómienię). Wytrzymał nie naruszony przez kilka godzin. Roświetlacz pod oczy w połączeniu z tym podkładem to idealnu duet. Wreszcie nie było widać moich sińców pod oczami - ich żaden podkład nie był w stanie zasłonić. Trochę małe opakowanie tego podkładu i osobiście wolę podkłady z pompką, ale tyle co ja się maluje to ta ilość powinna mi starczyć przed upłynięciem daty ważności.

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten korektor pod oczy :) Zużywam już drugą tubkę, a 3 czeka w szufladzie na swoją kolej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popierwszym użyciu uważam że ten korwktor jest świetny. Sądze, że zostanie na stałe na mojej zakupowej liście drogeryjnych :)

      Usuń
  2. nie każda, bo ja właśnie się o niej dowiedziałam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero?! To leć kochana na zakupowe szaleństwo :)

      Usuń
  3. szukam właśnie jakiegoś korektora po oczy, może ten przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - bardzo długo się trzymał i nie zrobił efektu "oczu pandy"

      Usuń
  4. Liczę na recenzję podkładu po dłuższym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś o nim jeszcze napiszę tylko spróbuje go użyć więcej razy :)

      Usuń
  5. Też w ramach promocji kupiłam ten podkład Rimmel Stay Matt :)

    +obserwuję i zapraszam do mnie
    caths-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też skorzystałam z promocji -40%, ale zaopatrzyłam się głównie w kosmetyki, które mi się kończą m.in maxfactor 2000 calorii i BB Maybelline, jutro na blogu pokażę reszte zakupów :D

    OdpowiedzUsuń