4 listopada 2012

Mycie włosów październikowe

A oto i podsumowanie tyuch kilku tygodniu w trakcie których próbowałam dbać bardziej o moje włosy.

Tak wyglądają moje włosy po myciu OMO i bez suszenia


- przede wszystkim pozbyłam się wszystkich szamponów. Kupiłam za to szampon i odżywkę z Alterry, oraz szampon z SLS (Garnier Doux Kwiat Lipy) do mycia raz na dwa tygodnie;
- zaczęłam częściej używać maski do włosów WAX - staram się używać jej po każdym myciu; 
- spróbowałam również olejowania włosów (olek AMLA Dabur). Zrobiłam to dwa czy trzy razy. Ale szczerze to nie widzę za bardzo różnicy, ale będe dalej próbować - systematyczność i sumienność przede wszystkim! :D
- przestałam suszyć włosy gorącym powietrzem z suszarki - tylko i wyłącznie zimne;
- zaczełam stosować po każdym myciu odżywkę bez spłukiwania oraz jedwab na końcówki;
- i przede wszystkim spróbowałam metody OMO którą moje włosy pokochały.

Wszystkie zdjęcia są robione tego samego dnia. Włosy myte OMO, następnie odżywka WAX. Wyschły samodzielnie. 



Tutaj włosy już spięte



A tutaj te same mycie włosów, tylko już następnego dnia. 


Na koniec o drożdżach, które pije od dwóch tygodni. Specjalnie nie mierzyłam włosów. Jeżeli zobaczę rezultaty po miesiącu na zdjęciach, to wtedy włoski zmierzę i zobaczę po kolejnym miesiącu ile urosły. Pije drożdże codziennie - już nawet przestał przeszkadzać mi ich zapach :) I mam nadzieję, że włosy zaczną szybciej rosnąć, a paznokcie będą ładniejsze .

Pozdrawiam wszystkie Kręconowłose :)

8 komentarzy:

  1. Śliczne :) uważaj tylko na Alterrę, co prawda nie ma SLS, ale detergent w niej zawarty jest równie silny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nie wiedziałam... Ale Alterra już mi się kończy więc może kupię teraz coś innego. Może jakś szapmon dla dzieci :) Dziękuje za info :)

      Usuń
  2. Wyglądają na bardzo odżywione :) Którego WAX'a stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuje Rainforest WAX do włsów ciemnych: http://zakrrrecona.blogspot.com/2012/10/recenzja-maska-do-wosow-wax.html

      Po tej masce włosy są jak jedwab :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja wolałabym mieć długie proste włosy takie jak Twoje :) i zawsze mi się marzyła prściutka grzywka... Ale chyba będe musiała porzucić to marzenie... :(

      Usuń