27 listopada 2012

Odżywka Garnier Ultra Doux, Olejek z Awokado i Masło Karite

Na kupno tej odżywki zdecydowałam się głównie dlatego, że przeczytałam wiele pozytywnych opini na jej temat. Muszę przyznać się, że nie znalazłam negatywnych słów o niej. Dlatego też byłam bardzo zdziwiona tym jak moje włosy na nią zareagowały.


Opakowanie: Bardzo fajne. Łatwo się otwiera. Dużym plusem jest stawianie odżywki dołem do otwrcia, dzięki czemu nie ma problemu z wydobyciem resztek.

Składniki:


Co obiecuje producent:


Konsystencja i zapach: Odżywka jest gęsta o bardzo słodkim zapachu masła karite. Nawet kolor ma żółty.


Jak zadziałał u mnie: Konsystencja i zapach bardzo mi się spodobały. Odżywka z racji gęstości jest raczej wydajna. Aczkolwiek i tak liczyłam na to, że będę ją miała dłużej. Niestety moje włosy nie polubiły jej. Przede wszystkim nie pomagała mi ona w rozczesaniu włosów w trakcie drugiego O. Mimo, że jest gęsta zdarzało mi się że ześlizgiwała mi się z dłoni. Po odżywce z Alterry nawet jeżeli ne nałożyłam maski na 30 minut to i tak włosy były miękkie i lejące. Przy tej odżywce zrobiłam to raz. I jak tylko włosy mi wyschły i zobaczyłam siano na mojej głowie od razu zafundowałam im większą dawkę WAX-a. Myślałam, że chociaż trochę 'poukłada' moje włosy, ale nic z tego. Bardzo zawiodłam się na tej odżywce. Na pewno nie kupię jej drugi raz. 

Chyba jestem jedną z niewielu, jak nie jedyną włosomaniaczką której ta odżywka się nie spodobała... :/



10 komentarzy:

  1. Mi ta odżywka niestety obciąża włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że jestem jedyna u której ta odżywka się nie sprawdza.

      Usuń
  2. Każdy ma inne włosy i inne zdanie :) Teraz musisz się jakoś jej pozbyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całe szczęście już mi się skończyła :D Będę ją szerokim łukiem omijała :D

      Usuń
  3. da mnie ona jest za rzadka trochę i zauważyłam, że jak ją trzymam dłużej to robi mi sianko i włosy jakieś przesuszone są ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie to samo było... :/ Szkoda, że się nie sprawdziła...

      Usuń
  4. Nie jesteś jedyna, z moimi włosami ta odżywka nie robiła kompletnie nic. Ostatecznie zużyłam ją jako b/s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o tym... Ale póki co b/s używam odżywkę Joanny która na moich włosach sprawdza się rewelacyjnie :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziwię się, że mi ona nie podpasowała - wiem ile dziewczyn ją sobie chwali.

      Usuń