2 listopada 2012

Zakochałam się... :)

Dokładnie tak! Mimo posiadanego, w miarę świeżego męża, zakochałam się! Zakochałam się niezaprzeczalnie i nieodwołalnie... - w metodzie OMO :D. 



Moje włosy ubóstwiają tę metodę mycia... Powiedziawszy szczerze, nigdy nie brałam pod uwagę takich efektów. Muszę przyznać, że byłam nastawiona sceptycznie do OMO. Moje włosy z natury bardzo szybko się przetłuszczają. A na dodatek przyszła zima i noszenie czapki - więc przetłuszczają się jeszcze szybciej. Więc myślałam sobie - jakim cudem jedno mycie szamponem (i to tylko włosów przy skórze !) ma mi pomóc?! A używanie takiej ilości odżywki? - przecież włosy mi się obciążą i przetłuszczą się zaraz po wyschnięciu!

Miałam spore obawy. Ale jak pozytywnie się zaskoczyłam! Do mycia włosów użyłam szamponu Alterry, a na pierwsze 'O' odżywki tej samej firmy. Na drugie 'O' użyłam odżywki WAX z henną, którą (według przepisu) trzymałam ok 30 minut na głowie pod folią i gorącym ręcznikiem. Po spłukaniu WAX-a delikatnie zgniotłam włosy ręcznikiem zbierając z nich nadmiar wody, użyłam odżywki b/s Gliss Kur, końcówki potraktowałam bardzo delikatnie Biosilkiem i podsuszyłam włosy suszarką z zimnym nawiewem. Nigdy moje włosy tak nie wyglądały! Loki zrobiły się bardziej zakręcone, były sprężyste, błyszczące, miękkie... Teraz kiedy tylko mogę myję włosy tą metodą.

Zastawiam sie cały czas jeszcze nad myciem włosów odżywką, ale na razie jeszcze boję sie zaryzykować i zostanę przy OMO.

Ponadto zaczełam olejować włosy olejem Amly. Na razie średnio efekt mi się podoba, ale sądze, że muszę być cierpliwa i chwilę na nie zaczekać :)

Pozdrawiam wszystkie Włosomaniaczki i życzę miłego długiego weekendu :)

7 komentarzy:

  1. No to super!
    Na moich prostych kudełkach będzie pewno fatalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda OMO jest dlatego polecana kręconym włosą bo one z natury są cieńsze i słabsze od prostych. W miejscach skrętu łańcuchy keratynowe włosa mają mniejszą średnicę. Skręty ponadto utrudniają wędrówkę sebum wzdłuż łodygi włosa, więc jest on przesuszony i matowy, a włosy bardzo łatwo się plączą.
      Ale sądze, że dla każdych włosów ta metoda się będzie sprawdzać. Jeżlei mas prostę włosy to tym bardziej warto spróbować- efekty mogą być zaskakujące :)

      Usuń
  2. Sama stosuję OMO, nie wyobrażam sobie inaczej być włosów. Remedium dla loków. Małe pytanie do Ciebie, nie szkodzi Ci Biosilk? Sama go kiedyś namiętnie używałam, aż doprowadziłam swoje włosy do tego, że bez nałożenia serum do niczego nie nie nadawały, tylko do ścięcia. Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem zachwycona Biosilkiem. Moje końcówki zawsze były suche i się puszyły - niezależnie od tego czy były świeżo po ścięciu czy nie. Biosilk je ujarzmił. Ale to są obserwcje robione dopiero od dwóch tygodni, więc tylko tyle mogę powiedzieć :)

      Usuń
  3. próbowałam kilka razy tej metody i niestety mimo kręconych włosów efekty były straszne :(
    cieszę się, że u Cb się sprawdza :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zależy to od włosów... Poza tym każda ma swoje sprawdzone metody na to, żeby mieć piękne włosy :)

      Usuń