10 listopada 2012

Zakupowy szał :)

Ostatnimi dniami zaszalałam i zakupiłam kilka nowych kosmetyków - oczywiście głównie do włosów. Oto one


Z racji, że szampon i odżywka już mi się kończą kupiłam szampon Johnsons Baby oraz odżywkę, która była chwalona na wielu blogach: Garnier Doux Awokodo i Kokos. Oprócz tego postanowiłam wypróbować odżywkę b/s oraz maskę Joanna Naturia Miód i Cytryna do włosów suchych i zniszczonych. Jeśli chodzi o niewłosowe zakupy to zamówiłam dwa peelingi antycellulitowe firmy Eveline: Gorzka Pomarańcza i Imbir. Do wcierania tychże peelingów zakupiłam rękawicę. I ostatnie w paczce było Slim Extreme 3D Superskoncentrowane serum modelujące do biustu. Uwielbiam zakupy ! Jak tylko użyje nowości włosowych to opiszę ich działanie no moich zakrętasach :)

Pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. O widzę tu moją ulubioną odżywkę (no może jedną z ulubionych :D) z Garniera! :) zakupy jak najbardziej super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego kupiłam tę odżywkę - bardzo ją zachwalałaś, a i widać na zdjęciach, że służy kręconym włosom. Mam nadzieję, że mi również się spodoba :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz, bo choć moje włosy nie bardzo przepadają za olejkiem kokosowy, to w tej odżywce bardzo im służy! :)

      Usuń
    3. Słyszałam bardzo dużo pozytywnych opini o tej odżywce - zobaczymy jak zadziała u mnie :)

      Usuń
  2. poluje na odżywke z Garniera Avokado od jakiegos czasu ale zawsze się skusze na coś innego ;d ona taak ładnie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba jej to przyznać - zapach ma kapitalny. Ale jak na razie szału u mnie nie robi - ale o tym dopiero w recenzji :)

      Usuń
  3. Hmm.. daj potem koniecznie znać jak sprawdziła się ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja odżywki niedługo pojawi się ba blogu :)

      Usuń