2 grudnia 2012

Aktualizacja grudniowa + tabelka 4

A oto moje włosy na początku grudnia.




Muszę sama przyznać, że olejowanie bardzo służy moim włosom. Są bardzięj gęste, odżywione, bardziej się kręcą. W tym miesiącu zaczęłam rónież pić skrzypopokrzywę i stosować z niej płukankę na włosy. Herbatkę bardzo przyjmnie się pije, natomiast włosy po płukaniu wywarem były suche. Po kilku płukaniach zrobiło mi się siano na głowie. Moje włosy z natury przetłuszczaja się przy skórze a przy końcówkach są suche. Natomiast po płukaniach przetłuszczały się tak jak wcześniej, a włosy od poziomu ucha zrobiły się jak puch. Jak widać w tabelce poniżej płukanie włosów skrzypopokrzywą długo nie trwało. W dalszym ciągu piję drożdże codziennie. Zmniejszyłam tylko dawkę - z pół kostki na 1/4. Wszytskie inne zabiegi możecie podpatrzeć w tabelkach. Na grudzień nie mam jakś specjalnych planów - w dalszym ciągu planuje dużo olejować włosy i jak najrzadziej je myć.

Tabelka 4


Pozdrawiam serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba ta Twoja tabelka - wszystko tak łatwo rozrysowane i od razu widać co i jak :) Świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka właśnie miała być - krótko zwięźle i na temat :)

      Usuń
  2. Łaaa... Masz takie mega gęste włosy, czy tylko udają takie na zdjęciach? Bardzo ładne, mogłabyś oddać mi z połowę ;)
    Podziwiam tabelkę, mam naturalną niezdolność do tworzenia takich rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyzanć, że odkąd zaczęłam świadomie dbać o włosy ich objętość znacznie się zwiększyła :)

      Usuń
  3. Kurcze, może i ja też zacznę pić drożdże - jak zbiorę się w sobie...

    Też chciałam kupić brązowe, ale potem mama mi doradziła, że lepiej jednak wyglądają czarne, a mam już jedne workery w beżowym kolorze, więc kupiłam te czarne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się marzą jasne buty na zimę, ale za moim talentem do ich niszczenia nie wiem czy to byłby dobry pomysł :D

      Usuń