19 grudnia 2012

Blond loki

Poznajcie moją siostrę Olę. Dzisiaj przedstawię jej  blond loki. Znajdzie się także kilka słów o jej pielęgnacji włosów. Zapraszam do czytania.


Moja siostra od zawsze walczyła z suchymi i poplątanymi włosami. Od dziecka ma na głowie burzę loków bardzo trudnych do ujarzmienia. Odkąd pamiętam mama zawsze miała problem jak uczesać moją młodszą siostrę. Pomimo jest wielu starań włosy Oli zawsze znalazły sposób żeby wypaść z misternie zaplecionych warkoczy. W liceum miała już chyba tego dość bo obcięła włosy na krótko. Długo się tym nie nacieszyła, bo przy odrastaniu włosy znowu zaczęły się kręcić. W związku z tym Ola postanowiła polubić anielskie loczki, których jest właścicielką. Świadomą pielęgnację włosów zaczęłyśmy razem. Przedstawiam wam produkty, które Ola używa do codziennej pielęgnacji włosów wraz z jej krótkim komentarzem. 

1. Szampon Alterra Granat i Aloes

Stosuje ten szampon myjąc tylko włosy przy głowie. Po jednorazowym umyciu tym szamponem włosów na całej długości włosy były bardzo wysuszone. Na głowi zrobiło mi się tzw. 'siano'. Nie mogłam ich rozczesać. Od tamtej pory myję tylko włosy przy skórze tym szamponem. Bardzo ładny zapach. Słabo się pieni, ale to dla mnie nie problem.

2. Odżywka Alterra Granat i Aloes

Odżywkę tę stosuję zaraz po użyciu szamponu na długość włosów. Bardzo gęsta jest ta odżywka, ale nie mam problemu z nakładaniem jej. Włosy bardzo dobrze się po niej rozczesują. Są błyszczące i miękkie.


3. Joanna Naturia, Maska do włosów z lnem i rumiankiem

Rewelacyjna maska! Nakładam ją na włosy i trzymam ją przez całą kąpiel. Nie nakładam na włosy foli i ręcznika. Ale maska i tak jest na moich włosach długo - uwielbiam długie kąpiele :D Producent zaleca trzymanie jej ok 10 minut na włosach, ale w moim przypadku jest to znacznie dłuższy czasWłosy mam po niej widocznie grubsze i mocniejsze. Po jej spłukaniu nie mam żadnego problemu z rozczesaniem włosów. Włosy bardzo pięknie pachną, są mięciutkie, odżywione, skręt loków jest bardzo ładnie podkreślony.

4. Joanna Naturia, Odżywka b/s z lnem i rumiankiem

Odżywkę tę nakładam gdy już włosy mi przeschną. Sprawia, że loki są sprężyste, nie puszą się i trzymają się na głowie cały dzień. Po zastosowaniu w/w maski i tej odżywki włosy są tak miękkie jak u dziecka. Muszę się powstrzymywać żeby ich ciągle nie dotykać - tak świetnie te produkty nawilżyły moje suche loki.


5. Biosilk, Jedwab do włosów

Przed odżywką b/s i od razu na mokre i rozczesane włosy nakładam jedwab. Niewielką jego ilość wcieram delikatnie w końcówki. Czasami dodatkowo nakładam go również na całe włosy. Dzięki niemu nie mam suchych końcówek. Ponadto przestały się one puszyć. Końcówki wyglądają jakby były świeżo podcięte.



Nadmiar wody zbieram z włosów wygniatając je delikatnie ręcznikiem. Nie suszę włosów (chyba, ze jest to bardzo konieczne). Włosy myję co drugi dzień. Nie prostuje ich.



Muszę przyznać, że pomysł żeby wrzucić tutaj zdjęcia i opis walki o loki był Oli. Jako, że jest bardzo zapracowaną studentką i nie ma czasu na własnego bloga chciałaby się Ona podzielić z wami jeszcze kilkoma spostrzeżeniami na  temat pielęgnacji włosów, które bardzo chętnie będę na moim blogu umieszczać. Mam nadzieję, że przeczytałyście z zaciekawieniem tego posta, bo o Oli i jej włosach na pewno pojawi się wiele informacji. Mam nadzieję namówić jeszcze jedną siostrzyczkę aby zechciała nam się tutaj przedstawićtakże kręconowłosą.

Pozdrawiam Was Dziewczęta :)

6 komentarzy:

  1. O rany, Ola loki ma wprost przecudne! <3 Kolor naturalny??

    A o masce z Joanny pierwszy raz słyszę o.O Kurcze, strasznie mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loki i kolor jak najbardziej naturalny. Ola często plucze wlosy rumiankiem co dodatkowo rozjasnie jej włosy. Mam maske tej samej firmy tylko z miodem - takze jest rewelacyjna :)

      Usuń
  2. Ooooo matulu! Ależ zazdroszczę Twojej siostrze włosów!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresuj się dokładniej co bierzesz na swoje włoski bo masz je ślicze. Wszystko pięknie i ładnie ale ZMIEN jedwab.... To ze przestały byc suche po nim koncówki to nie oznacza ze to jest dobre dla Twoich włosow. Akurat ten jedwab posiada w swoim skladzie spore ilosci alkcholi ktore wysuszaja włosy od srodka ale tez posiada rownie sporo silikonow(tych złych, ktore trudno splokac) przez co osadzaja sie na Twoich wlosach i wydaje Ci sie ze efekty sa piekne. POczytaj o tym jedwabiu bo jest niekorzystny..

    OdpowiedzUsuń