28 grudnia 2012

Liebster Award

Cześć Kochane :) Zostałam nominowana do Liebster Award przez oryginalmistic. Dziękuje bardzo za czytanie moich wypocin.




Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość do rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym ) oraz zadajesz 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cie nominował.

1. Ulubiony kolor?
Czerwony

2. Masz marzenia?
Oczywiście :)

3. Najdziwniejsze wydarzenie w twoim życiu?

4. Lubisz czytać książki? Jakie?
Stephen King, Terry  Pratchett

5. Masz szczęśliwą liczbę? jak tak to jaką?
Nie mam takowej

6. Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
Książkę i duuuży zapas teqili :D

7. Lubisz podróżować? Jak tak to gdzie byłaś?
Chciałabym zwiedzić wszystkie najciekawsze miejsca w Polsce. Jak na razie udało mi się zwiedzić Warszawę, Poznań, Toruń, Zakopane, byłam również na Mazurach i w Bieszczadach.

8. Z jaką rzeczą się nie rozstajesz?
Zawsze gdy wychodzę z domu zabieram ze sobą komórkę, chusteczki i gumkę do włosów.

9. Lubisz poznawać nowych ludzi?
Oczywiście, że tak.

10. Jesteś nieśmiała?
Raczej nie.

11. Czego się najbardziej boisz?
To będzie mało oryginalne - myszy.

Mam przyjemność nominować:

A oto pytania:

1. Co najbardziej na świecie Cię denerwuje?
2.  Gdybyś mogła wybrać darmowe wakacje gdzie byś pojechała?
3. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
4. Jak widzisz siebie za dziesięć lat?
5. Z czego nie potrafiłabyś zrezygnować?
6. Ulubiony smak herbaty?
7. Twoja ulubiona książka dzieciństwa?
8. Jak długo potrafisz spać?
9. Zapach, który sprawia, że burczy Ci w brzuchu?
10.  Co poprawia Ci humor?
11. Miesiąc, z którym wiążę najcudowniejsze wspomnienia to...

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, ale już odpowiadałam :*
    Też uwielbiam Pratchetta :) Udało mi się nawet wykorzystać 'Złodzieja Czasu' w pracy licencjackiej ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki i teqila, ha, i mnie zabierz również - poczytamy... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha :) świetne odpowiedzi! myszy nie są takie straszne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, mam juśż tyle tych nominacji, ze nie wiem kto to będzie czytał;) Dziękuję<3 A gdzie odpowiedź na pytanie nr 3;>?

    OdpowiedzUsuń