11 grudnia 2012

Peelingi pod prysznic: Joanna i Bandi

Dzisiaj recenzja dwóch peelingów pod prysznic, które dostałyśmy na Spotkaniu Blogerek.

1. Joanna Naturia - Żel peelingujący pod prysznic z alghami morskimi. Dostałyśmy go od naszego oficjalnego patrona medialnego -  WWW.URODAIZDROWIE.PL.











Peeling ma przepiękny zapach - morski. Bardzo relaksujący. Drobinki ma niewielkie ale znakomicie złuszczają skórę przy tym jej nie podrażniając. Skóra jest po nim miękka. Peelingów pod prysznic używam zawsze po skończonych ćwiczeniach. Ten żel peelingujący jest bardzo fajny - poczułam, że cały brud i pot dokładnie z siebie zmyłam. Bardzo mi się podoba i z pewnością kupię jeszcze nie jeden żel peelingujący tej firmy - marzy mi się teraz jakiś tropikalny zapach.

2. BANDI -  Wygładzający peeling ryżowy.

www.bandi.pl



Co producent pisze o produkcie: Wygładzający peeling ryżowy nie tylko dobrze wygładza i zmiękcza skórę, ale również ożywia i pobudza ukrwienie. Peeling bogaty jest w natłuszczające oleje dzięki którym odżywia skórę, likwiduje szorstkość i nadmierne zrogowacenia. Dodatkową zaletą jest piękny relaksujący zapach.

Bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam ten produkt w mojej paczce. Zapach mnie nie oszołomił. Jest bardzo delikatny, prawie nie wyczuwalny. Drobingi bardzo drobne i bardzo, bardzo ostre. Peeling sie w ogóle nie pienił. Jak dla mnie się nie sprawdził. Był za bardzo drapiący i nieprzyjemny. Zupełnie nie poczułam tego natłuszczającego oleju... Peeling nie dla mnie niestety... 

7 komentarzy:

  1. Bandi wygląda rewelacyjnie, jeszcze tego peelingu nie stosowałam, a Joannę lubię, lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Joanne uwielbiam za te zapachy :)

      Usuń
    2. Dokładnie, są świetne i cena bardzo atrakcyjna :)

      Usuń
  2. Ja z Bandi mam żel do mycia twarzy i jego zapach też powala na kolana! Coś czuję, że będzie to moje KWC;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś tn produkt z BANDI nie podpasował :(

      Usuń
  3. Bandi wygląda zachęcająco, szkoda tylko, że jest taki mocny.:-/

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie są Twoje zdjęcia spod prysznica z żelem? Chcę wiedzieć jak ten żel prezentuje się na ciele :>

    OdpowiedzUsuń