18 grudnia 2012

Pilomax + Biosilk + Chi + mail z przeprosinami

Zacznę od meilu z przeprosinami. Otóż na SBL dostałyśmy od portalu www.ofeminin.pl mydło antybakteryjne w płynie firmy Barwa.



Okazało się, że mydełko to jest przeterminowane. W paczce od tego portalu było tyle kosmetyków, że uznałam, że to tylko niedopatrzenie. Widocznie ktoś się pomylił - każdemu przecież może się zdarzyć. Ale portal  www.ofeminin.pl oraz firma Barwa zauważyły tę nieszczęśliwą pomyłkę (okazało się, że wszystkie mydełka były przeterminowane) i przeprosiły za nią. Zamieszczam mail od  Ofemini:

"Oświadczenia ofeminin.pl Sp. z o.o.
Pragniemy z całego serca przeprosić wszystkie Panie biorące udział w I Spotkaniu Blogerek Lubuskich, gdyż przez naszą nieuwagę wśród upominków przesłanych przez ofeminin.pl znalazło się mydło w płynie Balnea Laboratorium Barwa, którego data przydatności minęła 10.2012. Pragniemy również zaznaczyć, że producent wymienionego produktu firma BARWA Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zaistniałą sytuację. Bardzo nam przykro oraz ubolewamy z powodu tego niesympatycznego incydentu i pozostaje nam obiecać, że tego typu sytuacja nie powtórzy się w przyszłości.
Zespół ofeminin.pl"

Muszę przyzanć, że portal Ofemini zachował się fantastycznie. Tym bardziej, że chodziło tylko o jeden produkt z całej paczki, którą od nich dostałyśmy. Duży plus dla portalu za to, że umiał przeprosić za popełnienie błędu. Uważam, że jest to ważne tym bardziej, że ostatnio dużo się czyta że niektóre blogerki są np. blokowane na facebook-u za pisanie nieprzychylnych opini, recenzji czy zwracanie uwagi na datę ważności.

A teraz zapraszam na notkę o kosmetykach :)

1. Pilomax



1. Ekspresowa maska do włosów zniszczonych, 250 ml - opakowanie to duży plus - wyciskamy produkt na ręke i nie trzeba grzebać w pudełku. Maska jest bardzo gęsta - mi starczyło objętość orzech włoskiego żeby pokryć dokładnie wszystkie włosy maską. Producent zaleca trzymanie maski od 3 minut do 10 minut. Ja maskę trzymałam 30 minut pod folią i ręcznikiem. Włosy jak zawsze po takich maskach - miękkie i odżywione.

Próbki:
- regenerująca maska do włosów zniszczonych jasnych,
- szampon do włosów głęboko oczyszczający - bardzo fajny szampon. Co prawda zawiera SLS, ale użyty razem z ekspresową maską do włosów zniszczonych tej samej firmy bardzo odżywia włosy. Szampon bardzo fajnie się pieni i nie ma problemu z umyciem nim włosów metodą OMO. Nie plącze ich i ma bardzo ładny zapach. 
- szampon pielęgnacyjny - łupież tłusty,
- regenerująca maska, włosy zniszczone, wypadanie włosów,
- regenerująca maska, włosy zniszczone jasne i rozjaśnione, wypadanie włosów,
- maska do włosów zniszczonych.

2. Biosilk + CHI


1. Szampooing cure soyeuse, champu enriquecido con seda - nie mam pojęcia jaki to szampon. Szukałam w necie, ale tego jednego nie mogłam znaleźć. Szampon ma ładny, słodki zapach. Nie plącze włosów. Po umyciu włosów tym szamponem miałam uczucie jak bym włosy potraktowała jakąś super odżywką. Nie miałam również problemów z rozczesaniem włosów bez odżywki.

2. Produkt profesjonalny, Thermal Shield - psiknęłam nim włosy jak je prostowałam. Nie dość, że przepiękny zapach, to jeszcze moje włosy wytrzymały całą noc proste - rzadko się to zdarza :D



3. Naturalny jedwab do włosów, 15 ml - jedwab jak jedwab. Dla mnie identycznie działa jak jedwab od Biosilku. Chroni włosy i sprawia, że się nie puszą. Bardzo ładnie uwydatnia loki. Zużyje go do końca to wtedy bardziej sie wypowiem.


www.ambasadapiekna.com



6 komentarzy:

  1. lubię jedwab CHI :) używam go od niedawna i widzę różnicę między nim, a jedwabiem Marion który do tej pory uważałam za ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie by było gdybyś także zamieszczała ceny tych produktów....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny zamieszczam przy kosmetykach, które kupuje sama. Te kosmetyki dostałam na Spotkaniu Blogerek Lubuskich, więc cen nie podaje.

      Usuń
  3. Zastanawiałam się, co to SBL. No to już wiem. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. heh kochana hehe ja nawet nie sprawdziłam tego terminu :D powiem ładnie pachnie, super się mydli hehe ale sparwa :***
    buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach faktycznie mydło ma wspaniały :)

      Usuń