14 grudnia 2012

VENITA

Od firmy VENITA również dostałyśmy trochę kosmetyków. Ta firma kojarzy mi się głównie z henna do włosów. Okazało się jednak, że oprócz niej ma wiele fajnych produktów.


1. Body Care, balsam rozświetlający - bardzo ładnie pachnie. Sprawia, że skóra delikatnie się błyszczy w kolorze złota.

2. Intensywnie regenerujący krem do rąk z masłem karite - krem rewelacyjny, zwłaszcza na te ostatnie mrozy. Ładny zapach, szybko się wchłania w ręce tworząc na nich warstwę ochronną.

3. Zmywacz do paznokci bez acetonu z prowitaminą B5 - jeszcze nie miałam takiego zmywacza żeby tak ślicznie pachniał pomarańczami. W tym wypadku zmywanie lakieru z paznokci to czysta przyjemność.

4. Lipstick Lip Care System - szminka o zapachu grejpfruta. Bardzo przyjmeny zapach. U mnie niestety na te mrozy się na nadawała.

5. Lakier do paznokci Daily color one touch nr D03 - kolor od razu mi się spodobał. Najmodniejsza w tym sezonie mięta. Lakier bardzo szybko i dokładnie wysycha. Niestety jest gęsty przez co trudno się nakłada go na paznokcie. Zrobiłam dwie warstwy, ale to i tak było za mało. Ja pomalowałam paznokcie przed pójściem spać. Nastepnego dnia widać już było kilka odprysków. Ale pomimo tego na pewno będę sobie nim malowała pazurki ze względu na ten boski kolor :)

6. Lakier do paznokci Glamour nr G01 - tak samo jak poprzedni. Z tym, że w tym wypadku kolor już nie jest taki powalający.


1 komentarz:

  1. A mnie się własnie bardziej podoba ten koralowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń