29 grudnia 2012

Zakupowe poświąteczne szaleństwo! :)

Witajcie! Z racji że babcie hojnie obdarowały mnie gotówką trzeba było iść szybko ją wydać :D Będzie więc o zakupach! Ale tylko i wyłącznie o zakupach - myślę, że z biegiem czasu jak będę użytkowała te produkty to na pewno napiszę jak sie sprawdziły u mnie :)

1. Podkład Rimmel Match Perfection, 101 Classic Ivory oraz puder Stay Matte, 001 Transparentny ( zapłaciłam za wszystko ok 45 zł).




2. Giltter - spinka do włosów, wypełniacz do koka i opaska (50 zł)


3. Bielenda Ogórek i Limonka, cera mieszana i tłusta, krem na dzień/noc, tonik, peelineg/żel/serum (nie ma tego na zdjęciu) i maseczka oczyszczającas/nawilżająca (ok 70 zł).


12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny. Twrz wytrzymała 8 h bez świecenia się - to chyba mój rekord :)

      Usuń
  2. Ja dzisiaj właśnie zauważyłam, że kończy mi się podkład, będę musiała się niedługo wybrać na polowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że na mojej mieszanej cerze bardzo fajnie się spisuje ten podkład :)

      Usuń
  3. A za ten podklad ile dalas? Ja tylko na razie plaszczyk kupilam za swiateczne pieniadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rossmanie zapłaciłam za niego 29,59 zł - i zdaje się, że to była cena promocyjna...

      Usuń
  4. Miałam ten puder i przyznam, że bardzo mi przypadł do gustu. Spisywał się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie także jestem z niego bardzo zadowolona. Szkoda tylko że takie beznadziejne opakowanie jest :/

      Usuń
  5. Chcę wypróbować ten podkład :) , ale coś mi mówi, że z super kryciem chyba nie ma wiele wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze się użyje korektor to jest ok :)

      Usuń
  6. Mam podkład ale 010 - jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba kupiłam za jasny :/ Ale mimo to podkład dobrze się sprawdza :)

      Usuń