8 stycznia 2013

Body Revolution: Cardio 1

Powiem szczerze - nie spodziewałam się, że tak się zmęczę w trakcie robienia cardio. Ciężko było - ale za to jaka dumna byłam z siebie gdy skończyłam. Uwielbiam to uczucie zmęczenia... :) A teraz o samym cardio. Trwa ono ok 26 minut. Zestaw ćwiczeń jest jeden - wykonujemy go trzy razy. Nie ma tutaj, jak w przypadku workoutów rozgrzewki - od razu zaczynamy ćwiczyć. Jest natomiast na końcu rozciąganie. Ćwiczenia te zawierają dużo podskoków i wymachów rękoma. Jest też jedno ćwiczenie killer: ostatnie z listy. W momencie gdy Jillian ze zmęczenia nie może się podnieść cieszę się, że nie mam tyle miejsca żeby biegać po pokoju :) Ale pomijając to jedno ćwiczenie każda z nas powinna dać radę.
CARDIO 1
- marsz w miejscu z wysoko podniesionymi kolanami;
- trzęsienie pupą: stajemy w szerokim rozkroku i szybko przebieramy nogami trzęsąc pupą;
- boksowanie;
- trucht w miejscu;
- podskoki podobne do biegu: prawa noga lewa ręka;
- boksowanie woreczka treningowego;
- podskoki z wyciągniętymi w bok rękoma;
- bieg: biegniemy w jedną stronę nisko na nogach i dotykamy dłonią podłogi, po czym biegniemy w drugą stronę i powtarzamy dotknięcie podłogi.

Wierzcie mi - warto zacząć ćwiczyć regularnie. Już zauważyłam, że lepiej się czuje i przesypiam całą noc bez budzenia się. Kiepsko tylko u mnie z dietą... Wiem, że jeżeli nie zacznę uważniej patrzeć na to co jem to nici ze schudnięcia. Dlatego powoli staram się przestawić ze słodyczy na warzywa i owoce. A także zacznę robić zdrowsze obiadki - pizza i lasagne chyba nie należą do takowych obiadków :D Szanownemu Małżonkowi brzuch urósł i jak ćwiczę to biedak musi wychodzić z pokoju, bo ma wyrzuty sumienia że nic nie robi :D Dlatego na obiad będzie dzisiaj zupka pomidorowa na klopsikach :)

Miłego dnia Kochane !

1 komentarz:

  1. miałaś zapalenie wyrostka na studniówce czy jak?:D muszę wrócić do regularnych ćwiczeń, bo naprawdę samopoczucie momentalnie wzrasta:) tylko tak ciężko znaleźć mi na to czas:(

    OdpowiedzUsuń