6 stycznia 2013

Body Revolution: Workout 2

Bardzo fajny workout. Wydaje mi się, że jest tutaj więcej ćwiczeń na pupę i ręce niż w poprzednim. Całość trwa minut. Składa tak jak poprzednio z 4 obwodów powtarzanych po dwa razy, rozgrzewki i rozciągania. Jeżeli użyjemy do ćwiczeń cięższych hantli to ten workout bedzie zdecydowanie bardziej pracochłonny niż pierwszy. Jeżeli jeszcze się nie skusiłyście na ten program Jillian to mała zachęta: faceci ćwiczą bez koszulek :D


ROZGRZEWKA
- przeskoki z jednaj nogi na drugą;
- machanie rękoma jak byśmy chcieli sami siebie przytulić;
- skłony: ręką dotykamy przeciwnej nogi, cały czas na prostych nogach;
Całość wykonujemy 2 razy. Rozgrzewka trwa 2,5 minuty.

OBWÓD 1
- klękamy, plecy prostopadle do podłogi; wyciągamy przed siebie lewą rękę i prostujemy prawą nogę; staramy się utrzymać równowagę trzymając ciało w jednej linii;
- kładziemy się na plecach ze zgiętymi nogami, jedną nogę kładziemy na drugą i wypychamy biodra ku górze; dla zaawansowanych: zamiast nogi opierać o siebie jedną z nich możemy wyprostować jak najwyżej;
- superman: kładziemy się na brzuchu z wyprostowanymi rękoma i nogami; jednocześnie podnosimy ręce i nogi do góry;
- cardio: stajemy w rozkroku, podnosimy prawą nogę zgiętą w kolanie do lewego biodra i dociągamy do niej ręce; potem zmieniamy nogę;
Całość wykonujemy dwa razy; cardio tylko po pierwszym.

OBWÓD 2
- prawą nogę stawiamy daleko z tyłu, następnie robimy przysiad obracając tułów w lewo; ważne jest żeby żebyśmy nie pochylali się do przodu;
- podnoszenie ciężarków: stoimy łącząc nogi, pochylamy się do przodu na zgiętych kolanach i podnosimy łokcie za plecy;
- podnoszenie ciężarków: stoimy wyprostowani, a ręce zginając w łokciach staramy się je zgiąć za plecy;
- cardio: zginamy raz jedną raz drugą nogę w kolanie;
Całość wykonujemy dwa razy; cardio tylko po pierwszym.

OBWÓD 3
- podnoszenie ciężarków: na prostych nogach opadamy do przodu z rękoma w dole, po czym się podnosimy i zginamy ręce w łokciach (trudno to wytłumaczyć dlatego do tego ćwiczenia wrzuciłam dwa pierwsze zdjęcia);
- klęczymy prostując nogę w kolanie napinając mięśnie pośladków;
- pół brzuszki;
- cardio: podobne jak w obwodzie pierwszym z tym że z taką różnicą, że najpier robimy lewą nogę, a potem prawą;
 Całość wykonujemy dwa razy; cardio tylko po pierwszym. 

OBWÓD 4
- przyciągamy ekspander w siadzie płaskim;
- na prostych nogach pochylamy się do przodu; ważne żeby plecy były cały czas proste;
- zginanie rąk z hantelkami;
- marsz z jak najwyższym podniesieniem nogi + hantle; 
- cardio: boksowanie na zgiętych nogach;
Całość wykonujemy dwa razy; cardio tylko po pierwszym.

POWODZENIA KOCHANE!

4 komentarze:

  1. Ja zaczęłam swoją przygodę z Ewą jakieś 7 mies.temu. Ale znudziło mu się i postanowiłam spróbować z Jillian. Od jutra zaczynam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki i powodzenia życzę! :)

      Usuń
  2. hah... a ja mam xBox Kinnect i grę Your Shape :-p I wiecie, że to niezłe jest...chociaż się nie spodziewałam. Po godzinie ćwiczeń z tą grą czuję się jak po tradycyjnej wizycie w fitness clubie :-) ale takich bajerów też muszę spróbować....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się marzą ćwiczenia na xBOX-ie... W sumie ja sobie puszczam Jillian na TV, więc to prawie to samo :) tylko mi nikt nie liczy spalonych kalorii...

      Usuń