17 stycznia 2013

Body Revolution - Workout 4

Zdecydowanie jest to mój ulubiony workout! Jak dla mnie jest idealny! Całość trwa około 34 minut. Zdaje się, że jest to jeden z dłuższych cykli. Ale muszę przyznać, że się w ogóle nie dłuży. Mało tego - za każdym razem jestem zdziwiona, że to już koniec i chce mi sie krzyczeć: "Jeszcze Jillian! Mało!".


Nie wiem czy ten workout jest słabszy w porównaniu z innymi czy ja źle wykonuje ćwiczenia czy też może doszłam do takiego stanu, że niektóre workouty nie będą mnie już męczyć :) Niezależnie jaka jest tego przyczyna i tak mi się fantastycznie ćwiczy przy tej całej zgrai ludzi i już nawet pamiętam jak kto się nazywa :D Zaprzyjaźniłam się z nimi wszystkimi i w sumie to cieszę się, że jeszcze ponad dwa miesiące będą trwać nasze wspólne zmagania. Jeśli chodzi o stronę techniczną to tak jak w przypadku poprzednich: każdy obwód wykonujemy po dwa razy, ale cardio tylko po pierwszym razie. W tym workoucie wystarcza nam tylko hantle do wykonywania ćwiczeń.

ROZGRZEWKA
- skip C - czyli bieg z dotykaniem piętami pośladków;
- przysiad z jedną nogą 'podwiniętą';
- kręcenie ramionami.

OBWÓD 1
- wykrok w przód; można wziąć hantelki w ręce żeby było trudniej;
- przyjmujemy pozycję jak do przysiadu i ciągniemy łokcie do tyłu;
- stajemy na jednej nodze i pochylamy się do przodu, po wyprostowaniu podciągamy ręce do góry;
- cardio: przeskoki z jednej na drugą nogę.

OBWÓD 2
- szeroki wypad nogą i podciąganie rąk z hantlami;
- lekko uginamy kolana, pochylamy się do przodu i podciągamy ręce do góry tak aby ramiona były prostopadle z podłogą;
- stoimy s podniesionymi rękoma w górze i klękamy;
- bierzemy hantle w dłoń i podskakując podnosimy jak najwyżej raz jedną, raz drugą nogę;
- cardio: skaczemy na dwóch nogach od lewej do prawej.

OBWÓD 3
- kładziemy się na boku i wyprostowaną nogę podnosimy do góry; najpierw lewa noga, potem prawa;
- przyjmujemy pozycję 'plank' - czyli jak do pompek i podnosimy raz jedną, raz drugą nogę wyprostowaną do góry;
- kładziemy się na plecach, podnosimy do góry tułów, wyprostowane nogi i ręce;
- cardio: trzęsiemy pupą.


OBWÓD 4
- trzymając hantlę w dłoni zginamy ciało w tali do biodra;
- hantle chwytamy za głową i zginamy tułów prostopadle do podłogi;
- leżąc na plecach staramy się dotknąć dłonią wewnętrznej części stopy;
- cardio: boksowanie.



MIŁEGO WIECZORU ŻYCZĘ WSZYSTKIM :)

2 komentarze:

  1. Trening wygląda na bardzo intensywny można go gdzieś zobaczyć na YT ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy to nie wiem :D Sądzę, że jak poszukasz dobrze to znajdziesz :)

      Usuń