19 stycznia 2013

Fenomen włosowy

Są loki i LOKI. Ja jestem posiadaczką niesfornych loków, które robią co chcą. Dbam o nie, nakładam oleje, maski, pije ziółka i czule do nich przemawiam. Niestety to nie zawsze pomaga... Chyba zacznę im śpiewać na dobranoc :D Dzisiaj nie będzie to post o moich włosach. Dzisiaj będzie o włosach, które spokojnie można nazwać fenomenem. Zdecydowanie są one fenomenem na skalę światową. Mowa tu o czuprynie mojej kolejnej siostrzyczki Doroty. A oto jak się one prezentują:


Siostra nie robi z nimi nic szczególnego. Mycie, odżywka czasami maska do włosów. Niedawno była u fryzjera i włosy jeszcze lepiej się prezentują... No i jaka tu sprawiedliwość? Zawsze jej zazdrościłam tych włosów... Dorota to codziennej pielęgnacji używa:
- jedwab Biosilk;
- Pianka podkreślająca skręt do każdego rodzaju włosów Avon Advance Techniques;
- Szampon Garnier Kwiat Lipy;
- Odżywka Wax Rainforest.


Nie ma tutaj żadnych specjalistycznych metod i specyfików. Dorota nie myje włosów metodą OMO. Nie stosuję do mycia odżywek i szamponów bez SLS. I mimo tego ma przepiękne loczki... Włosy ma nawilżone i odżywione. Nie puszą się. Myje je co 3-4 dni. Widać tutaj, że dobry skręt to podstawa - czasami nie liczy się metoda dbania a genetyka. Mimo tego ja się pocieszam, że ciężką pracą i systematyką uda mi się chociaż w połowie mieć taki skręt jak moja siostrzyczka :)

9 komentarzy:

  1. Piękne włosy! Ja mimo, że dbam o nie i staram się jak mogę, to nadal mam szopę na głowie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mi osobiscie takie wlosy nie podobaja sie, wole lżejsze fale lub proste; takie jak twoje w zakładce "aktualizacja"; masz siwtne włosy; pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne ma siostra włosy:) zawsze chciałam mieć loczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne loki. Też mi się wydaje, że wiele zależy od tego jakie predyspozycje genetyczne ma dana osoba. Ja jako dziecko miałam burzę loków, które po jakimś ścięciu zmieniły się na włosy proste jak druty.
    Mój kolega też ma świetne loki, normalnie takie sprężynki, a nie robi z nimi nic nadzwyczajnego - jedynie używa odżywki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

  5. jak ja bym chciała mieć tak piękne włosy.. Niestety można tylko pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękne włoski!!!
    Ja Ci powiem, ze mi też włoski buntują się na szampony naturalne, zwłaszcza te na bazie olei, natomiast po tych profesjonalnych ( które składają się prawie z samej chemii ) wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, wlosy ładne. Ale nie zrzucaj wszystkiego na geny ;) Mnóstwo osób tak się skupia na dbaniu o włosy z zewnątrz, że zapomina o wpływie diety na włosy (a nie tylko jakieś suplementy) czy zwyczajnym niemęczeniu ich. Tu zapewne kombinacja wszystkich elementów i jest czego zazdrościć....

    OdpowiedzUsuń
  8. Odradzam odżywkę z biosilka. sama jej używałam na i owszem efekty na początku rewelacyjne, ale po dluzszym czasie stosowania wysusza. sa tansze i duzo mniej szkodliwe jedwabie np. biovax, marion, chi

    OdpowiedzUsuń