18 stycznia 2013

Kolejne nominacje

Zostałam nominowana po raz kolejny do Liebster Tag przez ewelina bloguje oraz przez Stylową Kingę. Dziękuje Wam bardzo dziewczyny! Uwielbiam takie zabawy :)


                                             A oto pytania wraz z odpowiedziami od Eweliny:

1. Czy jesteś zadowolona ze swojego życia?
Tak :)

2. Co ci się udało najważniejszego do tej pory osiągnąć w życiu?
Póki co to za najważniejsze osiągnięcie uważam zrobienie inżyniera budownictwa.

3. Co zrobiłabyś aby ratować swój związek/ małżeństwo?
Wszystko.

 4. Jaka piosenka wprowadza cię w dobry humor na cały dzień?
Beyonce - Love On Top

 5. Co zrobiłaś najbardziej szalonego?
Lepiej tego nie upubliczniać :D

6. Kosmetyk bez którego nie potrafisz się obejść na co dzień?
Jakiekolwiek mazidło natłuszczające do ust.

 7. Czy mieszkasz w domu czy w mieszkaniu?
W wynajmowanym mieszkaniu.

 8. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
Rodzina, miłość, przyjaźń, wiara.

 9. Czy masz wrogów?
Nie mam. Przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.

 10. Jedna rzecz którą zabrałabyś na bezludną wyspę to?
Teqilla.

 11. W jakie miejsce chciałabyś pojechać bez względu na koszt?
Chciałabym zwiedzić całe Stany Zjednoczone.

A oto pytania od Kingi:

1. Ulubiony film?
Aktualnie to "Marley i ja".

2. Szpilki czy trampki?
Trampki.

3. Kto jest dla Ciebie ikoną stylu?
Nieśmiertelna Marilyn Monroe.

 4. Wschód czy zachód słońca?
Zdecydowanie wschód słońca.

 5. Latem nad morzem czy zimą na stoku?
Tak szczerze to: latem w Bieszczady pochodzić po Połoninach, a zimą nad morzem zobaczyć sztorm :)

6. Jaki masz kolor oczu?
W dowodzie mam piwny bo nie można było wpisać bursztynowy :D

7. Płaszcz czy kurtka?
Zdecydowanie płaszcz.

8. Wymarzony ślub zimą czy latem?
Latem.

9. Mini, midi, maxi?
Midi.

10. Czym dla Ciebie jest trend?
Ubranie się tak aby podkreślić walory, zatuszować wady.

 11. Który ze światowych domów mody jest dla Ciebie inspiracją?
Marzą mi się szpilki od Christian'a Louboutin, a sukienki od Stelli McCartney do czysta poezja :)

Ja nominuję:

A oto moje pytania:
1. Jaka jest Twoja pasja?
2. Piosenka z którą wiążą się najpiękniejsze wspomnienia to?
3. Kto jest Twoim autorytetem?
4. Spódnica czy sukienka?
5. Wolisz poezję czy powieści?
6. Twoja ulubiona słodkość?
7. Sport który uprawiasz to?
8. Szminka czy błyszczyk?
9. Gerard Butler czy Jason Statham? :D
10. Twój ulubiony kolor to... ?
11. Miejsce gdzie chciałabyś w przyszłości zamieszkać?

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominacje♥ Właśnie odpowiedziałam na ten tag :)


    http://delancydame.blogspot.com/2013/01/pytania.html

    OdpowiedzUsuń
  2. o miło mi że mnie wybrałaś:D:D też lubię takie zabawy xd

    OdpowiedzUsuń