12 stycznia 2013

Mam i ja!


A co! Jeżeli inne dziewczyny mogą to robić to ja też! A co ja - gorsza? Nie! Dlatego zrobiłam zakupy na zrobsobiekrem.pl.


Po mojej ostatniej miksturze zachciało mi się czegoś bardziej profesjonalnego i efektywnego. Ostatnio moje włosy są bardzo przesuszone, więc potrzebowałam czegoś co je nawilży. Kupiłam więc:

- Surowe masło Shea - naturalna odżywka do włosów suchych, łamliwych, rozdwajających się.


Jak widać na zdjęciu kolor masła jest kremowy. Masło jest grudkowate. Jak dla mnie zapach jest obrzydliwy... Ale może się przyzwyczaję. Bardzo fajnie natłuszcza ręce. 

- Rafinowany olej kokosowy - do pielęgnacji włosów suchych i łamliwych.


Bialutki. Wygląda trochę ja wazelina kosmetyczna. Ma bardzo, bardzo delikatny zapach. Przyjemnie tłusty. Konsystencja jednolita.

- Wyciąg z aloesu - koncentrat zatężony 10-krotni. Nawilża, uelastycznia i wzmacnia włosy, zapobiega ich wypadaniu a także likwiduje łupież.

- Rafinowany olek moringa - polecany do stosowania jako środek pielęgnujący włosy – wystarczy na zwilżone włosy nałożyć olej i masować skórę głowy a następnie zmyć olej – w ten sposób czyścimy i nawilżamy skórę oraz włosy.

- psikacz :)

Za całość zakupów zapłaciłam 43 zł (w tym 16 zł za przesyłkę). W planach mam zamiar dodawać poszczególne produkty do odżywki lub maski i nakładać do na włosy. Na pewno będę opisywać wam moje zmagania alchemiczne :D
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wieczorku :)

10 komentarzy:

  1. to teraz będzie mały chemik i mieszanko :) jestem ciekawa efektów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O efektach na pewno będę informować na bieżąco :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę tych wszystkich produktów baaardzo!:D
    Zapraszam do siebie :)
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja namiętnie kupuje tam aloes:)) i to to największe opanowanie 60 ml;) dodaję go wszędzie i zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś go dodawać do masek do włosów?

      Usuń
    2. masek do włosów nie używam, bo mi włosy przeciążają... ale do szamponów, do płukanek, do odzywek bs, do olejków. no produkt wszechstronny:)

      Usuń
  4. Ale fajnie ! Ja uwielbiam kremy :) Szczególnie takie o intensywnych zapachach

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę zainwestować w masło shea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jestem pod wrazeniem ze takie rzeczy mozna kupic, kiedy sama na pewno sie przekonam:) am pytanie do ciebie? przeczytalam w jedym z postow ze malujesz henna wlosy, chcialabym wiedziec gdzie i za ile mozna taka kupic? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masło shea chodzi za mną od tygodnia;) Na początku stycznia udałam się do "Mydlarni św. Franciszka" w celu nabycia mydła Aleppo. Przy okazji pani zachęciła mnie do spróbowania masła shea. Wspaniale nawilżyło moje dłonie, poza tym charakteryzowało się fenomenalnym zapachem. Tę zasługę należy przypisać naturalnym olejkom eterycznym:) Może dodaj do swojego masła odrobiny ulubionego olejku, wtedy jego aplikacja będzie przyjemniejsza;)

    OdpowiedzUsuń