26 stycznia 2013

Mąż mnie zostawił!

Witam Was w to sobotnie popołudnie :) jak dobrze jest się wyspać! Mimo tego, że miałam dwa okropne sny to i tak obudziłam się wyspana. Śniło mi się, że mąż zabrał mnie na narty! A ja mam paniczny lęk wysokości :D Oczywiście w tym śnie kazał mi zjeżdżać z tak stromych gór jak skocznie narciarskie :P

http://ronnie-moondream.blogspot.com

Drugi powtarza się u mnie co jakiś czas - mój świeżo upieczony Szanowny Małżonek zostawia mnie... Niestety nie jest to fajne uczucie. Podobno krzyczałam w nocy przez sen aż Mąż się obudził... Jak tu nie krzyczeć skoro właśnie mnie zostawił dla mojej koleżanki! Najgorsze jest to, że w trakcie tego snu nie mogę się obudzić... Kończy się on zawsze tak, że ze złamanym sercem biegnę do swojej przyjaciółki,ale nie mogę do niej wejść, bo jej pies szczeka. I dopiero jak słyszę to szczekanie to sobie uświadamiam, że Estery dawno już nie ma i to MUSI być sen.

Jeszcze jedna ciekawa rzecz z moich snów. W całym swoim życiu mieszkałam w trzech mieszkaniach i domu. Pierwszego mieszkania nie pamiętam bo się wyprowadziliśmy jak miałam roczek. W drugim spędziłam czas do 15 roku życia. Wreszcie rodzice kupili upragniony domek i tam mieszkałam z nimi do sierpnia tego roku. We wszystkich snach - bez wyjątku zawsze gdzieś jest motyw mojego domu. A właściwie mieszkania gdzie spędziłam całe dzieciństwo. Jeszcze nigdy nie śnił mi się domek moich rodziców, chociaż mieszkałam w nim przez 9 lat. Zawsze jest to blok, to małe mieszkanko, ogromna piaskownica w której się bawiliśmy. Dziwne prawda? A wam co się śni?

14 komentarzy:

  1. Nie ma co się dziwić, że aż krzyczałaś - ale przecież sen się i tak nie spełni ;)
    Ja miewam dziwne sny, czasami takie zagmatwane, niezrozumiałe, a czasem śnią mi się normalne sytuacje. Chociaż bardzo często świeżutko po przebudzeniu je pamiętam, a jakiś czas później już nic nie pamiętam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest właśnie to, że tych najprzyjemniejszych snów też nie pamiętam - a bardzo bym chciała :)

      Usuń
  2. o boze co za sen. Ja miewam czasem podobne ale ze maz mnie zdradza a zawsze potem mi mowi ze lekko jestem glupia i ze z abardzo mnie kocha zeby nawet mi cos podobnego sie snilo .


    Otagowalam Cie u mnie na blogu. Wiec zapraszam do zabawy :)http://nusinkowo.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mówi to samo :D Dziękuje za nominację :)

      Usuń
  3. Dom rodziców-może potrzebują Ciebie?Mi często śni się,że mąż mnie zdradza ale to wynika z zazdrości o niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo! Może faktycznie to od zazdrości? Z rodzicami widuję się co najmniej dwa razy w tygodniu więc wiem że u nich wszystko ok :)

      Usuń
  4. Też mi się śni czasami, że mój chłopak mnie zdradza. Później przez cały dzień czuję sie nieswojo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - ja wczoraj cały dzień przy nim siedziałam.

      Usuń
  5. Twoja przyjaciółka ma na imię Estera? Ja również :) Rzadkie to imię,ale jakie ładne... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą - bardzo śliczne imię :) Takie królewskie :)

      Usuń
  6. Tematyka snów jest fascynująca. Bardzo interesuje mnie ta tematyka, symbolika snów, czy one faktycznie coś znaczą i spełniają się, czy ostrzegają lub uspokajają obawy.
    Kwestia jest bardzo głęboka i ciekawa, wiele książek jest na ten temat i warto je poczytać.

    Może to, że mąż Cię opuścił oznacza, że właśnie będziecie razem długo i szczęśliwie? :)

    OdpowiedzUsuń