22 stycznia 2013

Mikstura Nr. 2

Witajcie Kochane!
Dzisiaj będzie o wcześniej wspomnianej miksturze na włosy, w której to zastosowałam produkty kupione na zrobsobiekrem.pl.



Do zrobienia szybkiej maseczki użyłam odżywki od Ziaji, naturalnego masła Shea oraz wyciągu z aloesu zatężonego 10-krotnie.

A oto jak mikstura powstawała:

1. Trzy skrobnięcia masła łyżeczką wrzuciłam do pojemnika i dolałam pięć łyżeczek wody. Mieszałam tak długo, aż masło Shea rozpuściło się w wodzie.


2. Następnie dolałam (tak na oko) odżywki i ponownie wszystko wymieszałam.



3. I na koniec dodałam 4 krople aloesu. Gotowa mikstura tak oto się prezentuję:


Jestem początkująca w tworzeniu własnych kosmetyków. Całkiem jest możliwe, że dodałam czegoś za dużo lub za mało - ale musicie być wyrozumiałe - dopiero się uczę. W każdym bądź razie maseczka mi się spodobała. Trzymałam ją na włosach pół godziny, a następnie zmyłam ją szamponem Babydream. Na włosy nie nakładam już żadnej maski - tylko odżywkę b/s. Włosy są po niej nawilżone i wygładzone, ale szału nie robią. Jest to natomiast świetna alternatywa dla wszystkich zabieganych i zapracowanych, którzy nie mają czasu na olejowanie. 

Pozdrawiam :)



2 komentarze:

  1. ja masło shea używam na usta;p dobrze je nawilżą:) na włosy jeszcze nie stosowałąm:D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju musze w końcu kupić jakieś półprodukty bo wszędzie kusicie:D urosną szybko zobaczysz!:*

    OdpowiedzUsuń