14 stycznia 2013

Tabelka 10

Witam Was na początku tygodnia. Jak Wasz weekend? Ja swój niestety spędziłam na uczelni i muszę przyznać, że ciężko mi będzie nadrobić wszystkie zaległości... Ale studia nie zając nie uciekną :D
Dzisiaj kolejne podsumowanie tygodnia.


Jak widzicie w niedzielę zrobiłam Tajniacką Miksturę 2. Było to mieszanie na szybko, ale efekt fantastyczny i na pewno wszystko Wam opiszę w tygodniu. W dalszym ciągu piję herbatkę ze skrzypopokrzywy. Picie drożdży kończy się jutro więc w środę zapewne zamieszczę kolejne podsumowanie :) OMO w dalszym ciągu spisuje się fantastycznie na moich włosach. Jak widać ciągle nie mam czasu żeby olejować włosy :/ Ostatnie włosów nie będę się dzisiaj rozpisywać, bo jeszcze w tym tygodniu będzie o tym obszerniejszy post.
Dzisiaj kolejna porcja przysiadów! Ciężko zaczyna się je robić, ale muszę przyznać, że bardzo mi się podoba ich robienie :)

Miłego dnia :)

5 komentarzy:

  1. ja piję pokrzywę od pół roku zamiast herbaty na śniadanie i tak się już przyzwyczaiłam do tego że nie wyobrszam sobie bez tego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę torturujesz włosy tymi wszystkimi maskami , odżywkami bez spłukiwania .
    Maskę na włosy kładzie się maksymalnie dwa razy w tygodniu , odżywkę oczywiście po myciu bez spłukiwania lub spłukiwaną.
    Jeżeli będziesz nakładała tyle masek , odżywek twoje włosy beda oklapnięte , szybko bd się przetłuszczać oraz przy takiej ilości odzywek masek szybko się do nich przyzwyczają i maski oraz odzywki nie beda już dawały żadnego efektu.


    To jest tak samo jak ze skórą , dam ci przykład : Byłam w egipcie dwa tygodnie , jak wiadomo słońce piecze skóre i trzeba smarować się tonami kremu nawilzającego , po tygodniu stosowania dużej ilości kremu skóra już jej nie przymuje ponieważ jest tak nawilżona że już bardziej nie da rady się nawilzyć i krem po prostu ścieka z ciała.

    Tak samo jest z maskami , maski stosuje się maksymalnie dwa razy w tygodniu żeby odzywić włosy.

    zapraszam na mojego bloga , odchudzam się od 2 tygodni , mam nadzieje ze będziesz mnie wspierała !
    bd do ciebie często zaglądała :) u mnie nowy post na temat motywacji ,wyprzedaży i przepis ,może ciebie zainteresuje mój post . Pozdrawiam http://perfektbin.blogspot.com/


    Ogólnie polecam walkę z zdrowymi włosami od środka czyli np tabletki skrzypo vita poprawiają kondycje włosów ,skóry i paznokci

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja piję pokrzywę już od dawna, często zamiast zwykłej herbatki czy napoju. Olejuję ok 2 razy w tygodniu. Maska też 2 lub 3 razy w tygodniu. Odżywki b/s używam prawie przy każdym myciu czyli co ok 2 dni. Też wykonuję cwiczenia. Niestety nie lubię przysiadów, zamiast nich codziennie robię 20 brzuszków, 20 pombek i jeszcze po kilka lekkich cwiczeń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem co to byla za mikstura ;) ale drozdzy nie dalabym rady wypic ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dodatkiem mleka i cukru waniliowego nie są takie złe :)

      Usuń