27 stycznia 2013

Versatile Blogger + suknia ślubna

Witajcie w tą piękną słoneczną niedziele. Korzystając z tego, że urwałam się z zajęć, żeby zjeść obiadek z mężem, postanowiłam odpowiedzieć na tag. Otagowała mnie nusinka - dziękuje bardzo i już się zabieram do roboty :)



Każda nominowana osoba powinna:

* podziękować nominującemu na jego blogu,
* pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie,
* ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
* nominować 10 blogów, które jej zdaniem na to zasługują,
 * poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

A oto 7 faktów o mnie:

1. Przez 7 lat trenowałam siatkówkę.
2. Aktualnie studiuje budownictwo drogowe.
3. Uwielbiam czytać książki.
4. Boję się wszystkich psów oprócz Tobiego moich rodziców.
5. Bardzo lubię wyszywać. Niestety brak czasu nie pozwala mi za bardzo na haftowanie wielkich obrusów.
6. Mimo, że mam 25 lat to uwielbiam grać w Simsy :D
7. Uwielbiam American Horror Story.

Nie mam pojećia kogo mogę nominować, bo wydaje mi się że wszyscy już pisali o sobie. Ale jeżeli ktoś chciałby coś nam jeszcze opowiedzieć to niech czuje się otagowany.

A teraz dziewczyny chciałabym Was poinformować, że mam do sprzedania suknię ślubną+bolerko+welon. 
Tutaj możecie znaleźć zdjęcia i pełen opis: suknia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz