29 stycznia 2013

Wizyta u fryzjera

Czas najwyższy nastał aby odwiedzić Panią Magdę i poprosić o podcięcie końcówek. W tym celu wybrałam się do ulubionego salonu fryzjerskiego i oddałam się w ręce cudownej Pani Fryzjerki. Zapraszam do obejrzenia efektów :)



Muszę się Wam przyznać, że uwielbiam mycie włosów w salonie... Wiem, że nie stosują szamponów bez SLS i pewnie nie mam się co prosić o umycie włosów OMO. A już rozczesywanie włosów grzebyczkiem i drobniutkim ząbkami o morderstwo  dla loków. Ale to jak one masują całą głowę tym przecudnie pachnącymi szamponami... Dzisiaj trafiłam na zestaw pachnący gumą balonową. Pychotka! :)

Po dokładnym umyciu włosów i ich rozczesaniu Pani Magda zaczęła podcinać końcówki - tak jak prosiłam - maksymalnie 1 cm. Potem nałożyła na włosy piankę (także pachnącą gumą balonową) i zaczęła suszyć włosy na okrągłą szczotkę. Czułam jak mi loki się łamią... :/ Ale jaki efekt! Chciałabym, mieć częściej taki proste, błyszczące włosy... Ale doskonale wiem, że takie to tylko po wyjściu z salonu i sama ich nie prostuje w domu. A oto porównanie z włosami kręconymi z 15 stycznia. Już po zdjęciach widać, że włosy podcięte, ale niewiele. Mam nadzieję, że jak się pokręcą nie będą zbyt krótkie. Pozdrawiam :)



23 komentarze:

  1. Wow, niezły fryzjer, skoro naprawdę potrafi podciąć włosy o ten 1 cm... W moim przypadku za każdym razem, gdy prosiłam od podcięcie góra 2 cm, ścinali mi ponad 5. Więc już od dłuższego czasu fryzjera nie odwiedzam, końcówkami zajęła się siostra ;p
    P.S. Masz śliczny kolor :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie - fryzjerka niesamowita :) A kolor... Zdjęcie robione z lampą więc nie odzwierciedla faktycznego stanu, ale dziękuję :)

      Usuń
  2. Masz przesliczny kolor :) Tez niedawno bylam u fryzjera i sciela mi dokladnie tyle ile prosilam - a to cud! Wczesniej wracalam od roznych fryzjerow z placzem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Fryzjer, która nas słucha to prawdziwy Skarb! Trzymaj się swojej fryzjerki i nie pozwól jej odejść :)

      Usuń
    2. Masz boskie włosy te kręcone!!! Biją te proste na łeb na szyję!! Lśnią jak szalone, też takie chce!!!

      Usuń
    3. Masz boskie włosy te kręcone!!! Biją te proste na łeb na szyję!! Lśnią jak szalone, też takie chce!!!

      Usuń
  3. cudowne masz kolorek włosków i to widać, że są zdrowe :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że stały się one moim oczkiem w głowie :)

      Usuń
  4. Pogratulować dobrego fryzjera:]
    Masz piekny kolor włosów, podobają mi się zarówno w kręconej jak i prostej wersji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) mi się te dzisiejsze włosy szalenie podobają... Ale my kobiety już chyba tak mamy, że zawsze chcemy to czego nie możemy mieć :D

      Usuń
  5. Też trafiłam na tą swoją fryzjerkę i już nigdy jej nie zdradzę ;)
    Nie żebym miała coś do kręciołków, ale wyprostowane mają swój niepowtarzalny urok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste włosy to jednak... proste włosy :)

      Usuń
  6. Zazdroszczę fryzjera, który wie ile to centymetr ;) Ja po ostatniej masakrze włosów podcinam sama ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że szukałam go bardzo długo... ale opłaciło się :)

      Usuń
  7. Piekne masz włosy :) ja na razie zapuszczam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki za zapuszczanie :)

      Usuń
  8. Bardzo ładne włosy. Zdrowo wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog !!
    Zapraszam też na mojego :) Może znajdziesz tam też coś ciekawego.
    http://dietaprzedslubem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też lubię efekt włosów prostowanych na szczotce:) ale z myciem w włosów mam problem- nie lubię jak ktoś dotyka moich włosów a mycie szamponem po 2 razy i nakładanie odżywki praktycznie na skalp brrr :] ale to chyba tylko ja jestem takim dziwakiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam koleżankę, która wręcz nienawidzi jak ktoś dotyka jej włosów - więc to jest indywidualna sprawa :)

      Usuń
  11. Masz piękne, lśniące włosy i ładny kolor. Mogłabyś występować w reklamie szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najładniejszy komplement o włosach jaki usłyszałam... :)

      Usuń