5 stycznia 2013

Zakupy!

Pochwalę się! A co! Z racji trwającego mojego urlopu pojechałam odwiedzić moje rodzeństwo i rodziców. Oczywiście korzystając z okazji poszłyśmy z siostrą na małe zakupy. Najważniejszym naszym punktem zwiedzania był Rossman. Zaszłyśmy również do Schlekera, bo tylko tam mają hennę do włosów. A oto co kupiłam:



W Schlekerze kupiłam dwa opakowania Henny Color od firmy Venita w kolorze Czarna Czekolada. Nie lubię tej henny bardzo, ale niestety mój zapas Deli się skończył, a jeszcze nie zdążyłam zamówić. Za dwa opakowania zapłaciłam 14 zł.

Zaszłyśmy również do Biedronki, gdyż doszły mnie słuchy, że posiadają w swoim asortymencie fantastyczny płyn miceralny od Be Beauty. Płyn ten mnie kosztował 4,50 zł.

W Rossmanie:
- bibułki matujące od Wibo: 5,69 zł.
- szampon Babydream: 3,99 zł.
- Antybekteryjna Maseczyka Na Twarz z wyciągiem z gruszki od Perfecty: 1,69 zł.
- Maska Oczyszczająca z szarą glinką od Ziaji: 1,49 zł.
- Claryfing Mask z glinką oczyszczającą od Efektimy: 2,29 zł.

Na zdjęciu jest również Termoaktywne Serum Wyszczuplające od Eveline. Niestety to już jest większy wydatek bo zapłaciłam za niego 19,00 zł w Tesco. W Rossmanie widziałam go za 17,89 zł. Ma on za zadanie rozgrzać wybrane partie ciała przez co tkanka tłuszczowa ma być szybciej spalana. Smaruję się nim zawsze przed ćwiczeniami. Szczerze powiedziawszy to nie wiem czy bez używania tego balsamu mój tłuszczyk jeszcze wolniej by znikał, ale na pewno skóra zrobiła się dużo bardziej jędrniejsza.

Miłego Weekendu Dziewczyny!

5 komentarzy:

  1. też się skusiłam na ten płyn micelarny z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio w biedronce kupiłam lakier do paznokci Bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w swojej biedronce niestety nie widziałam lakierów do paznokci :/

      Usuń