21 lutego 2013

Aktualizacja lutowa włosów

W tym miesiącu moje loczki nie są okazałe... Sądzę, że to przez noszenie czapki :/ Na zdjęciu widać włosy po umyciu i ich wyschnięciu. Powiem szczerze że bardzo nie lubię nosić rozpuszczonych włosów dlatego też najczęściej związuje je w kok. W związku z czym następny dzień po myciu moje włosy są proste :( Ale liczę, że jak zima się skończy to moje włosy wrócą do normy :)

Pielęgnacji nie zmieniałam. Ale po farbowaniu włosy bardziej się puszą i nie szczególnie wyszły na zdjęciu. Mimo, że się bardzo ładnie błyszczą :) Więcej się nie będę rozpisywać o ich myciu bo to już w tym tygodniu było :) Życzę Wam miłego wieczoru :)




19 komentarzy:

  1. e tam włoski wyglądają ładnie i zdrowo ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) szkoda tylko że nie wyglądają tak cały dzień...

      Usuń
  2. Fajnie te Twoje włosy wyglądają ^^ Dużo bym dała, żeby mieć takie długie i tak ładnie pofalowane :) Ja niestety nie mogę wyjść bez wyprostowania ich, bo zaginają się tylko w 1 stronę. No i są krótkie... ale zapuszczam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia w zapuszczaniu - trzymam kciuki :)

      Usuń
  3. Mi się falowały jak były wycieniowane, po tym jak odrosły już nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się kręcą niezależnie od stylu cięcia. Marzą mi się długie włosy, ale to w krótkich miałam baranka na głowie...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Jeżeli chodzi o błyszczenie to nie mam z tym problemów - chociaż tyle :D

      Usuń
  5. piekne włosy, tylko pozazdroscic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć. Jako posiadaczka kręconych włosów bardzo chciałabym mieć je proste... Ale chyba tak to już jest, że kobiecie się nie dogodzi :D

      Usuń
  6. Wow, ten blask *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki blask! :)

    Obserwuję Malinową Koleżankę i zapraszam również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz i tak ładne fale :) Moje włosy z jednej strony kręcą się bardziej niż z drugiej strony głowy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz świetny odcień włosów i ten połysk - wow. Ja mam długie, suche i bardzo mocno kręcone. Połysk bywa u mnie niezwykle rzadki :)

    OdpowiedzUsuń