6 lutego 2013

Body Revolution: Cardio 2

Po pierwszym razie nie byłam w stanie podnieść się z podłogi... Myślałam, że umarłam... Cardio Jillian jest wykańczające. Ta kobieta i jej zespół mają niesamowitą siłę. Ale powiem wam, że przy czwartym razie nie musiałam się zatrzymywać żeby złapać oddech. A patrząc na Kenzo automatycznie sama zaczęłam szybciej i wyżej przebierać nogami. Skoro on może to i ja! Jestem w połowie mojej drogi i zostały mi tylko dwa tygodnie z cardio 2. I się muszę przyznać, że boję się nawet pomyśleć co będzie w następnym. Nie oglądam filmików do przodu bo bym się chyba załamała :D


CARDIO 2
- skakanka;
- skip A;
- skip C;
- prawą nogę stawiamy z tyłu i odbijamy się na niej podciągając kolano do góry, jednocześnie próbując lewym łokciem dotknąć tego kolana. Wykonujemy to ćwiczenia: prawa noga, lewa noga itd.;
- pajacyki,
- gorące stopy;
- skaczemy z jednaj na drugą nogę;
- nogi łączymy i skaczemy przekręcając biodra: prawo, środek, lewo, środek itd.;
- przysiad sumo z delikatnym podskokiem i prostowaniem nóg;
- pajacyki w poziomie: wyprostowane ręce krzyżujemy przed sobą, nogi także krzyżujemy;
- na zgiętych nogach wykonujemy uderzenia podbródkowe;
- bieganie po okręgu;
- nisko na nogach i uderzamy ręką w bok;
- burpees.

Jak widać jest tych ćwiczeń dużo więcej niż w poprzednim cardio. Całość wykonujemy trzy razy, a ćwiczenia kończą się rozciąganiem. Całość trwa ok 32 minut, które naprawdę dają nam w kość. Ale też są ćwiczenia bardziej lub mniej wymagające. Za najgorsze ćwiczenia osobiście uważam poprzecznego pajacyka i burpees. Przy reszcie oczywiście też się zmęczyłam, ale nie aż tak. Bardzo się cieszę z tego, że daję radę ćwiczyć do końca  mimo, że pot po mnie spływa. Zresztą widać po ekipie Jillian, że oni tez są zmęczeni i spocenie. Dzisiaj dzień przerwy więc odpoczywam, a jutro Workout 7! 

A Wam jak idzie BR? Dajecie radę? Czy może robicie jakiś inny program Jillian?


4 komentarze:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. próbowałąm 30 day shared ale padlam po 15 dniach, wypadły święta, wigilia i nie miałam czasu ćwiczyć


    Wygraj Shinyboxa w moim urodzinowym konkursie
    http://gosika90.blogspot.com/2013/02/wygraj-shinybox.html

    OdpowiedzUsuń
  3. już się boję, bo cardio to zdecydowanie nie jest moja mocna strona, ale spinam poślady, zaciskam zęby i próuję wytrwać do końca, bo Jillian ciągle krzyczy, że dam radę, no to daję : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jillian potrafi wspaniale zmotywować :)

      Usuń