5 lutego 2013

Body Revolution - Workout 6

Oficjalnie dotarłam do połowy Body Revolution - za mną 6 tygodni wzmacniania ciała z Jillian. A przede mną najcięższe 6 tygodni. Powoli zaczynam być zadowolona z mojego ciała, a i Szanowny Małżonek też widzi różnicę :) 
Ten workout dał do wiwatu moim pośladkom i udom - zwłaszcza obwód 2 i 3. Po tych dwóch tygodniach naprawdę widzę i czuję, że moje mięśnie, w tych jakże dla nas kobiet strategicznych miejscach, są bardziej napięte i widoczne. Muszę się przyznać, że czuję się świetnie po pierwszej połowie fazy 2 i liczę na to że kolejne dwa tygodnie utwierdzą mnie w przekonaniu, że latem nie będę się wstydzić włożyć bikini.
A teraz trochę technicznych rzeczy: workout trwa ok 33 minuty. Standardowo zaczyna się rozgrzewką i kończy rozciąganiem. Cardio wykonujemy tylko po pierwszym części każdego z obwodu.

ROZGRZEWKA
- kręcimy nogą koła;
- skakanka;
- prawą nogę stawiamy z tyłu i odbijamy się na niej podciągając kolano do góry, jednocześnie próbując lewym łokciem dotknąć tego kolana.

OBWÓD 1
bierzemy hantle i stajemy na lekko zgiętych nogach pochylając się do przodu; ręce zgięte w łokciach ciągniemy do tyłu;
- bierzemy hantle w dłoń, robimy wykrok jedną nogą do przodu - ale na skos, jednocześnie cały czas pracujemy nad mięśniami rąk;
- przyjmujemy pozycję plank z taką różnicą, że w dłoniach trzymamy hantle, ciągniemy rękę z hantlą za plecy;
- superman z hantlami;
- cardio: stajemy w rozkroku i skaczemy do góry jednocześnie starając się dotknąć piętami pośladków.

OBWÓD 2
- stajemy na jednej nodze, drugą nogę wyprostowaną równolegle do podłogi, tułów pochylamy do przodu, ręce z hantlami ciągniemy do tyłu zgięte w łokciach;
- przyjmujemy pozycję plank, ale na plecach; podnosimy pupę do góry i wytrzymujemy w takiej pozycji 1 minutę;
- ekspander zaczepiamy o stopy, w ręce chwytamy jego końce i zginamy przedramiona;
- cardio: przeskakujemy z jednej nogi na drugą jednocześnie jedną nogę przyciągamy do klatki piersiowej.

OBWÓD 3
- bierzemy jedną hantlę w dłoń, stajemy na jednej nodze, drugą zginamy w kolanie i robimy przysiad na jednej nodze równocześnie dotykając hantlą stopy;
- stajemy w rozkroku (jedna noga z przodu), bierzemy jedną hantlę i jednocześnie robimy wymach hantlą i przysiad;
- cardio: prawa noga - lewa ręka i biegniemy.

OBWÓD 4
- bierzemy hantle i robimy brzuszki ciągnąc wyprostowane ręce do przodu;
- robimy tzw. świecę;
- leżąc na plecach prostujemy nogi do góry i przekładamy je z lewej na prawą stronę;
- przysiady z jednoczesnym wymachem hantlą z dołu do góry;
- cardio: skaczemy na dwóch nogach jednocześnie w prawo i lewo.


1 komentarz: