20 lutego 2013

Body Revolution - Workout 8

Tak jakoś się złożyło, że będą dwa posty o Jillian pod rząd. Trochę zaniedbałam bloga, ale właśnie mi się sesja zaczęła. Pewnie większość z Was już jest po... Ale na pocieszenie muszę się pochwalić, że w niedzielę zaliczyłam najgorszy egzamin na całych moich studiach magisterskich! I to na 4! Teraz mogę już powtarzać wszystko inne, ale tego przedmiotu już nie będę miała :) 

Workout 8 zamyka nam 8 tydzień Body Revolution. Poszczególne ćwiczenia nie sprawiały mi problemu za wyjątkiem jednego - obwód 3, zdjęcie 2. To była istna maskara. Czułam wszystkie mięśnie na plecach, rękach i nogach... Muszę się Wam przyznać, że w pewnym momencie ręce opierałam o krzesło bo inaczej bym nie ustała. Workout ogólnie męczący, ale tak jak wszystkie do zrobienie - trzeba tylko się spiąć i ćwiczyć - często mimo potu zalewającego oczy :D Standardowo rozgrzewka, cztery obwody (cardio tylko po pierwszym wykonaniu obwodu) i rozciąganie. Całość trwa niecałe 35 minuty.

ROZGRZEWKA
- stoimy w lekkim rozkroku, ręce zakładamy za uszy i zginamy się w tali próbując dotknąć podniesionego kolana;
- pozycja z jogi: leżąc na brzuchu ręce kładziemy przy piersi i delikatnie podnosimy tułów do góry;
- leżąc na brzuchu podnosimy do góry na zmianę: prawą rękę, lewą nogę i lewą rękę, prawą nogę;
- kładziemy się na plecach tak jak w ćwiczeniu 2, podskakujemy do góry do pozycji jak do przysiadu - ale jedna noga  z przodu;
- ekspander zahaczamy o stopy, końcówki bierzemy w ręce i robimy dwa kroki w lewo i prawo.

OBWÓD 1
- stajemy w lekkim rozkroku, nisko na nogach i prostujemy przed siebie ręce którymi trzymamy hantle;
- leżąc na plecach zginamy nogi w kolanach, podnosimy pupę jak najwyżej, a wyprostowane ręce unosimy za głowę i do ud;
- ekspander zahaczamy o nogi, chwytamy jego końce i próbujemy podnieść ręce jak najwyżej zgięte w łokciach;
- stajemy prosto ze złączonymi nogami trzymając hantle w dłoniach. Powoli pochylamy się do przodu tak aby ręce swobodnie zwisały a plecy były proste. Następnie powoli się prostujemy, a ręce przyciągamy zgięte do siebie;
- cardio: skip C z hantlami.

OBWÓD 2
- bierzemy hantle w ręce, robimy wypad prawą nogą do przodu i na chwilę przerzucamy na nią ciężar ciała, jednocześnie zginamy ręce w łokciach. Następnie powoli wracamy do pozycji pionowej, prawą nogę dociskając do klatki piersiowej. Potem robimy wypad prawą nogą do tyłu, a wracając do pionu dociskamy ją do pośladków. Cały czas pracujemy rękoma;
- leżąc na plecach zahaczamy ekspander o nogę którą trzymamy wyprostowaną w górze. Końcówki ekspandera trzymamy w dłoniach i powoli podnosimy pupę do góry;
- cardio: skakanka z hantlami.

OBWÓD 3
- wykonujemy wypad prawą nogą do przodu tak aby kolano było zgięte pod kątem 90 stopni. Rękami wyprostowanymi machamy jak skrzydłami;
- z pozycji z ćwiczenia pierwszego (z rozłożonymi rękoma) stajemy na jednej nodze, a ręce prostujemy przed siebie - i tak stoimy ok 1 minuty;
- cardio: skaczemy do góry jednocześnie starając się dotknąć piętami pośladków.

OBWÓD 4
- stajemy w rozkroku, ręce kładziemy na szyi i zginając tułów pochylamy się do przodu;
- bierzemy hantle lewą nogą robimy wypad w bok i ciężar ciała przenosimy na tę nogę. Następnie podnosimy się do pozycji pionowej i lewą nogą robimy wypad do przodu za prawą nogę (zdjęcie 2 i 3);
-  leżąc na plecach zahaczamy ekspander o stopy, chwytamy końcówki ekspandera w dłonie. Podnosimy nogi do góry i robimy rowerek;
-cardio: bieganie.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH ĆWICZĄCYCH!


10 komentarzy:

  1. Witam Malinową koleżankę:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://swiatmartity.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję samozaparcia

    pozdrawiam i obserwuję Malinową Klubowiczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i obserwuję Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam i obserwuję Koleżankę z MK.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj, potrzebuję dużo motywacji do ćwiczeń ;)

    Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam dziś poprawkę z mojego najgorszego egzaminu na tych studiach, jaki kiedykolwiek się na nich pojawił...nie wiem jak poszło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żeby się udało zaliczyć ten egzamin :)

      Usuń
  7. Obserwuję i zapraszam do siebie Malinową Klubowiczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w akcji: http://ziola-suplementy.blogspot.com/2013/02/zdrowie-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ojj lasagne też bym nie odmówiła:D dzięki:) ja Cię podziwiam, te ćwiczenia wyglądają na mega trudne:)

    OdpowiedzUsuń