10 lutego 2013

Express Wax od Pilomax

Maski do włosów to coś wspaniałego dla moich loków. Jedne bardziej odżywiają włosy, inne nawilżają, ale każda działa cudownie na moich włosach. Zazwyczaj trzymam je obowiązkowe pół godziny pod ciepłym kompresem, ale ostatnią odżywkę stosuję według zaleceń producenta - czyli tylko ok 10 minut - i też jestem z niej bardzo zadowolona :) Zapraszam na recenzję. maski Ekspresowej Maski do włosów zniszczonych od firmy Pilomax.

OPAKOWANIE


Opakowanie to duża tuba o pojemności 250 ml. Jest bardzo wygodna w użyciu - nie przewraca się na półce, a kosmetyk możemy dozować bardzo dokładnie.

DZIAŁANIE/SPOSÓB UŻYCIA/SKŁADNIKI


KONSYSTENCJA I ZAPACH


Maska jest bardzo gęsta. Jeżeli o mnie chodzi to jej konsystencja jest idealna. Niewiele jej potrzebuję, żeby nałożyć na całe włosy i skórę. Zapach ma bardzo podobny do tego typu masek. 

JAK ZADZIAŁA U MNIE?

Przede wszystkim dla mnie wielkim plusem jest jej gęstość - uwielbiam wszystkie takie odżywki. Nakładam są najczęściej jako drugie O. Trzymam ok 10 minut na włosach, w trakcie których biorę prysznic. Na końcu włosy rozczesuje i płuczę. Wspaniale odżywia włosy. Są po niej miękkie, lśniące a skręt wyraźnie lepszy. Bardzo nawilża włosy. Nie zauważyłam, żeby włosy mi po niej mniej wypadały. Na pewno włosy się cudownie po niej rozczesuje. Bardzo ładnie pachną po spłukaniu - do 2 dni zapach się utrzymuje na włosach. Stosowałam ją także na pół godziny i muszę przyznać, że efekt jest jeszcze lepszy. Ostatnio jednak polubiłam się z ekspresowymi maseczkami, a ta jak na razie wygrywa. 
Jestem przekonana, że po zużyciu wszystkich masek, które mam w domu na pewno jeszcze kupię którąś maskę tej firmy, bo ta (mimo krótkiego trzymania na włosach) jest naprawdę świetna :)


7 komentarzy:

  1. ile ona kosztuje i gdzie można ją kupić ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ile kosztuje, bo ją dostałam. Widziałam ją w kilku aptekach, sklepie zielarskim i na pewno znajdziesz ją w sklepach internetowych :)

      Usuń
  2. chyba muszę ją dopisać do mojej listy życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest idealna dla osób, które nie mają czasu bawić się z półgodzinnymi maskami :) Mimo, że na włosach trzymam ją krócej efekt jest taki sam jak z tymi 30 minutowymi :)

      Usuń
  3. chyba się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń