28 lutego 2013

Małe SPA dla włosów

Troszkę ostatnio zaniedbuje i bloga i ćwiczenia... Nie widziałam się z Jillian od soboty! Czuję się okropnie - jak bym siebie i ją oszukiwałam :( Ale przynajmniej nie robię przerwy w dbaniu o włosy. Wczoraj zafundowałam im małe SPA.


Najpierw było delikatne mycie OMO a następnie nałożenie maski na 45 minut. Do tego celu użyłam regenerującej maski do włosów Oliwkowa Pielęgnacja od Ziaji. Żeby dopieścić włosy dodałam do niej jeszcze dwie rzeczy:
- kilka kropel oleju moringa - jest to olej o składzie podobnym do oliwy z oliwek, ale jest od niej lżejszy czyli bardziej wchłanialny. Jako środek do pielęgnacji włosów stosowany jako nawilżacz.
- masło Shea - naturalna odżywka do włosów suchych i łamliwych o rozdwajających się końcówkach.


Dwie łyżeczki maski do włosów zmieszałam na talerzyku z olejem i masłem. Taką oto odżywkę nałożyłam na wilgotne włosy, które zawinęłam w folię i podgrzałam suszarką. Następnie zamotałam włosy dodatkowo w cieplutki ręcznik zdięty z gorącego kaloryfera. Dosłownie czułam jak pod tym gorącym kompresem moje włosy piją wszystkie dobroci z maski :)

Już dawno nie robiłam im takiej gorącej i odżywczej kąpieli i zapomniałam jakie po niej moje włosy są cudownie miękkie i nawilżone. Nawet jeszcze dzisiaj włosy mi się ładnie kręciły. Teraz wiem, że koniecznie muszę wrócić do regularnego, pół godzinnego trzymania odżywczych masek na włosach :)

Pozdrawiam Was serdecznie i idę wreszcie narzucić na siebie leginsy, trampki i idę się powyginać z Jillian :)


20 komentarzy:

  1. też uwielbiam robić takie spa dla włosów, po tym są takie mięciutkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się je chce dotykać cały czas i przeglądać w lustrze :D

      Usuń
  2. Chyba też powinnam zafundować swoim włosom takie spa :)
    Obserwuje i pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra maska nie jest zła :) włosy nam podziękują za nią na pewno :)

      Usuń
  3. Nie mam żadnego z tych produktów, więc raczej nie zrobię tego. :( Ale obecnie do włosów stosuję jedwab z dodatkiem olejku arganowego i nie wyglądają na spragnione intensywnej pielęgnacji. :D

    Serdecznie zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że przede wszystkim trzeba używać tego co się ma w domu. Ja już sobie obiecałam, że dopóki wszystkiego nie zużyje to nic nowego nie kupuję.

      Usuń
  4. Muszę kiedyś zrobić takie małe SPA dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam rozpieszczać w taki sposób swoje włosy, ale ostatnio tak bardzo brakuje mi na wszystko czasu, ze o poranku myje szybko, nakładam olejek, rozczesuje i.. koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza maseczka od kilku tygodni :)

      Usuń
  6. Twoje wloski na pewno podziekuja za troske i odwdziecza sie pieknym i zdrowym wygladem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po tej maseczce są bardzo mięciutkie i błyszczące :)

      Usuń
  7. moje włoski też regularnie dopieszczam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest zrobić sobie od czasu do czasu takie malutkie SPA :)

      Usuń
  8. A ja wlaśnie muszę o swoje zadbać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żeby się dało :)

      Usuń
  9. Też muszę się zmotywować do takiego małego Spa dla włosów ;) Ostatnio skończyłam tę maskę do włosów i byłam z niej bardzo zadowolona a tu dałaś mi jeszcze pomysł do dodania małych ulepszaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzą :)

      Usuń
  10. Zastanawiałam się jakiś czas temu nad maskami do włosów z Ziaji. Myślę, że się sięgnę po nią jak wykorzystam swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna. Podobna wersja kakaowa też jest godna polecenia :)

      Usuń