11 lutego 2013

Mój sprzęt do ćwiczeń

Dzisiaj poniedziałek i wyjątkowo nie będzie tabelki (którą uraczę was jutro :D). Dzisiaj opiszę krótko mój sprzęt do ćwiczeń. Jak wiecie Jillian do swoich ćwiczeń używa hantli o trzech ciężarach oraz ekspandera. Oprócz tego oczywiście wszyscy w Body Revolution ćwiczą na macie. 



I to by było na tyle zdjęć :D Nie żartuję! Jeśli chodzi o matę - ćwiczę na dywanie. Mam ten komfort, że mieszkam na parterze i skacząc po podłodze nikomu nie przeszkadzam. Ale dywanu i tak nie zwijam, bo powiedziawszy szczerze pokochałam ćwiczenia na boso :) Na pewno jest to nie polecane, ale tak mi jest dużo bardziej wygodnie. Mimo, że mam bardzo wygodne buty do ćwiczeń stoją one sobie na półce i czekają sobie.

Te rurki to część hantli Szanownego Małżonka. Oczywiście ma do nich krążki (czerwone!), ale nawet z tym najmniejszym są dla mnie za ciężkie. Same to ustrojstwo waży ok 1,5 kg jedno. Dlatego stwierdziłam, że będę tylko nimi ćwiczyć. Przecież jak bym miała pauzować filmik z ćwiczeniami żeby nałożyć większe obciążenie to chyba by mnie szlak trafił. 

Oczywiście ekspandera też nie mam, ale wszystkie ćwiczenia wykonuje z hantlami. Zdaje sobie sprawę, że zapewne dlatego, że właśnie nie mam odpowiednio ciężkiego sprzętu moje ręce są mniej wytrzymałe. Robienie pompek przeze mnie do naprawdę wyczyn :D Ale też póki co nie mam za bardzo kasy, żeby zafundować sobie jakieś dobre hantle. Póki co staram się robić wszystkie ćwiczenia z hantlami - nawet jeżeli są one nadprogramowe. 

Widzę po sobie, że nie trzeba mieć mnóstwo sprzętu żeby zauważyć efekty (oprócz tych nieszczęsnych pompek). Trzeba poprawnie wykonywać ćwiczenia i starać się robić je coraz lepiej i lepiej. Jak mówi Jillian: od bólu jeszcze nikt nie umarł, ale ten ból sprawi, że będziemy silniejsi.



7 komentarzy:

  1. ja dziś zaczynam ćwiczyć ale bez sprzętu, muszę dojść do wprawy na początku :D



    Zapraszam do mnie, obserwujemy? ;)


    OdpowiedzUsuń
  2. mój sprzęt kończy sie na małym dywanie, stanikach do ćwiczeń i sportowych butach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja cierpię na niedobór sprzętu :D

      Usuń
  3. taak ja też bym się chciała tego cholerstwa pozbyć ! To jest okropne !!!! ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. cwiczymy dziewczyny zeby byc piekna na wiosne hah!
    ja narazie nie inwestuje w przyrzady...dywan i plyta dvd w zupelnosci mi wystaczaja:)))pozdrawiam i obserwuje:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grupie raźniej :) będziemy pięknie wyglądać gdy nadejdzie czas krótkich spodenek i sukienek :)

      Usuń