18 lutego 2013

Podsumowanie tygodnia

Wreszcie znalazłam czas żeby coś napisać... Nazbierało mi się sporo zaległości na blogu, a blog to jedna z niewielu rzeczy które traktuje bardzo poważnie :) Na początek chce Wam powiedzieć, że skończyłam wyzwanie przysiadowe!



Udało mi się je zrobić i muszę się przyznać szczerze, że bardzo mi się to wyzwanie podobało i bez trudu dałam radę. Pewnie to dlatego, że nie robiłam całej serii od razu. Stopowanie Jillian i robienie przysiadów było jak przerwa :D 

Jeżeli chodzi o część fitnesową podsumowania to kończę tydzień 8 Body Revolution. Został tylko miesiąc i już teraz wiem, że będę tęsknić za całą ekipą Jillian... Do tej pory miałam już kilka pomysłów co ćwiczyć po BR, ale na razie jeszcze nie zdecydowałam się na nic konkretnego. Jestem w trakcie przeglądania filmików - głównie Jillian. Mam zamiar wypróbować większość jej programów i mam nadzieję, że mi się to uda :)

Pielęgnacja włosów bez zmian - dalej wcieram kozieradkę dwa razy dziennie. Olej nakładam raz w tygodniu. A bez herbatki ze skrzypopokrzywy nie mogłabym już żyć :) Maska firmy Pilomax KLIK właśnie mi się skończyła i następna jaką wypróbowuję jest maska Ziaja Oliwkowa Pielęgnacja. Póki co jestem bardzo zadowolona z niej, aczkolwiek użyłam ją jeden raz :D Picie drożdży przedkładam na marzec. Zacznę je pić jak tylko skończy się akcja Mania Wcierania.

Pozdrawiam serdecznie Was wszystkie :)


4 komentarze:

  1. Świetna tabelka. Zabieram się już od jakiegoś czasu do zrobienia podobnej, ale ciągle nie mogłam się zdecydować jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ci idzie :) Gratulacje zakończenia wyzwania i powodzenia w dalszej częsci Body Revolution.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki:) jeju ja nie wiem nie potrafię znieść tego smaku:( i gratuluję wytrwałości!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uhuh jaka profesjonalna tabelka ! ;)

    OdpowiedzUsuń