4 lutego 2013

Tabelka 13

I znowu poniedziałek... Jak ten weekend szybko minął na uczelni... :/ Ale na szczęście przyszły weekendzik mam wolny i planuję w piątek się upić teqillą z przyjaciółką, a w sobotę (z racji, że na kaca najlepsza praca) umyć okna i wyprać firanki :) Taki mam oto ambitny plan :D A teraz moi Kochani kolejna pomarańczowa tabelka.


Muszę Wam powiedzieć, że jestem z siebie bardzo zadowolona, bo w ostatnich tygodniach udaje mi się raz na siedem dni nałożyć olej na włosy na cały dzień. Kolejnym powodem do dumy jest mycie włosów co dwa dni. A w drugim dni po myciu wcale nie wyglądają źle! Jak widzicie zaczęłam stosować kozierdkę, ponieważ od czasu przestania picia drożdży włosy zaczęły mi znowu wypadać. Mam nadzieję, że kozieradka mi pomoże. A i tak od połowy lutego zamierzam zrobić kolejną turę drożdżową, więc liczę na kolejne spektakularne przyrosty :) W dalszym ciągu piję skrzypopkrzywę i zużywam zapas kosmetyków włosowych, których mi się trochę nagromadziło.

Miłego poniedziałku Wam życzę:) 




2 komentarze:

  1. zazdroszczę mycia co drugi dzień.. Mi okropnie się prztłuszczają więc myję codziennie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się włosy przetłuszczają - potrzebuję dużo samozaparcia żeby nie myć ich codziennie.

      Usuń