12 lutego 2013

Tabelka 14 i Mania Wcierania

Jak zapewne zauważyłyście biorę udział w akcji zorganizowanej przez Anwen - Mania Wcierania. Będziemy razem wcierać różne mikstury i porównywać efekty. Jestem bardzo ciekawa jak u mnie podziała kozieradka. Podsumowanie akcji na początku marca.


A teraz moje kochane cotygodniowa tabeleczka.

Jak widać ambitnie wcieram kozieradkę. I muszę się wam przyznać, że staram się to robić dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Chyba, że na włosy nakładam olej - wtedy tylko po umyciu włosów. Czy zauważyłam jakąś poprawę? Na pewno włosy mi się mniej przetłuszczają i faktycznie nie są już takie oklapnięte. Liczę na jakiś większy ich przyrost - ale mierzenie dopiero w marcu.

A jak wam idzie akcja Nie Słodyczom!!! ? Mi właśnie nastały "te" dni i wczoraj pożarłam wręcz paczkę ciastek i dwa batony czekoladowe... Tak sobie myślę, że jedzenie czekolady w takim przypadku się nie liczy :D


Ale za to dzielnie dobijam do końca akcji z przysiadami! I nawet sobie myślę, że codziennie już będę je robiła bo stan mojej pupy wyraźnie się poprawia. Rest Day będę mieć w środę, a więc akcję kończę w sobotę. Jestem z siebie bardzo zadowolona, że dałam radę.

A Wy jak radzicie sobie z wyzwaniami tegorocznymi?



7 komentarzy:

  1. jedzenie czekolady w "te" dni zdecydowanie sie nie liczy:)))zycze wytrwalosci we wcieraniu i duzego przyrostu:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) uwielbiam Mariolkę :D

      Usuń
  2. zmniejsza przetłuszczanie? W takim razie muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego niezbitym dowodem! Jeżeli masz właśnie z tym problem to warto wypróbować kozieradkę :)

      Usuń
  3. też biorę udział w akcji wcierania:D ale używam toniku wzmacniającego babci agafji:) kozieradka mnie męczy zapachem:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam wszystkie Panie i Panów na konsultacje dietetyczne
    <a href="http://www.pomocwodchudzaniu.blogspot.com”>Zgrabna sylwetka i zdrowie</a>
    Studio Zdrowia i Urody Herbalstyl

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wytrwałości i obserwuję.:D

    OdpowiedzUsuń