25 lutego 2013

Tabelka 16. Rozdanie Oskarów już za nami :)








I oto nastąpił kolejny poniedziałek... Uwielbiam poniedziałki - o ile mogę się wyspać i posiedzieć w domu :D Dzisiaj kolejna tabelka, ale żeby nie było nudno to będzie też trochę o Oskarach.




Jak widzicie wcieranie kozieradki bardzo dobrze mi idzie - to już weszło mi w nawyk. W tym tygodniu znowu farbowałam włosy - szlak mnie trafia z tą henną... Strasznie szybko się spłukuję... na fioletowo! Zastanawiam się nad kupnem jakiejś farby do włosów aptecznej. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)



A teraz o Oskarach. Najbardziej się cieszę, że Oskara dostał Nasz (Szanownego Małżonka i mój) film fantastycznego reżysera - "Django". Odkąd Szanowny zabrał mnie na "Bękarty Wojny" zakochałam się w filmach Quentina Tarantino. Jestem więc dosyć młodym fanem, ale mi to nie przeszkodziło obejrzeć "Bękartów" już  razy :D Oskara dostał Christopher Waltz za rolę drugoplanową. Świetnie zagrał! Zresztą w "Bękartach Wojny" też był niesamowity.



Kolejną niespodzianką był Oskar dla Jennifer Lawrence. Nie sądziłam, że taka młoda aktorka dostanie tę nagrodę. Bardzo mi się spodobała w "Igrzyskach śmieci". Niestety nie dałam rady obejrzeć "Poradnika pozytywnego myślenia" - jakoś mi nie podszedł. Może za jakiś czas dam radę obejrzeć ten film. W końcu dostała za niego Oskara :) A suknię i makijaż miała cudowne.

źródło
A teraz suknie mojej ukochanej aktorki. Komedie romantyczne z jej udziałem ubóstwiam! "Ja Cię kocham, a Ty śpisz", "Dwa tygodnie na miłość", "Narzeczony mimo woli" i oczywiście "The Blind Side" za którego dostała w zeszłym roku Oskara. Te wszystkie filmy mogłabym oglądać na okrągło. Dlatego też czekam z niecierpliwością na koleją komedię: "Gorący towar". 

źródło















3 komentarze:

  1. ja jakoś szczególnie nie byłam zainteresowana Oskarami w tym roku ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Z oskara dla Waltz'a również bardzo się ciesze tak samo jak i z nagrody Anne Hathaway za rolę w Nędznikach :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Django - faktycznie świetny film , w pełni zasłużył :)

    OdpowiedzUsuń