24 marca 2013

Aktualizacja włosowa - marzec

Wreszcie trafił nam się piękny i słoneczny weekend :) Szkoda tylko, że mroźny i obfitujący w śnieg... Ale nie ma co narzekać - pogoda piękna jest i trzeba się z tego cieszyć i wyjść z domku na spacerek :) Dzisiaj Moje Kochane aktualizacja marcowa włosów wraz z kolejną tabelką - zapraszam :)



Właściwie nie wiem czy te moje włosy cokolwiek urosły... Natomiast bardzo kiepsko ze skrętem u nich ostatnio :/ Wmawiam sobie, że to przez tę pogodę - czapka, mróz, wiatr. Ale prawda jest taka, że rozpuszczone włosy bardzo rzadko noszę, a każda kręconowłosa wie, że loki rzadko kiedy wyglądają pięknie przez cały dzień. Aż kusi mnie żeby je znowu zacząć prostować. Ale później sobie przypominam jakie miałam zniszczone włosy po prostownicy i jednak rezygnuje z prostowania :)

Zdjęcie jest zrobione po pierwszym myciu po farbowaniu. Jak już wspomniałam wcześniej włosy pofarbowałam mieszanką dwóch farb koloryzacyjnych od Venity. Były to: nr 115 (czekolada) i kolor 19 (czarna czekolada). Mi bardzo podoba się efekt na włosach - kolor nie jest zbyt czarny - taki cieplutki bardzo ciemny brąz. A co najważniejsze przestał się spłukiwać na fioletowo!

W tym miesiącu bardzo dbałam o odpowiednie nawilżenie loków. W lutym włosy były bardzo wysuszone i próbowałam temu zaradzić. Przede wszystkim starałam się regularnie olejować włosy raz w tygodniu. Obowiązkowo wprowadziłam także SPA dla włosów, czyli mysie włosów OMO a następnie ciepły kompres, na który składała się maska do włosów z dodatkiem jakiegoś ulepszacza. W tym tygodniu była to maska Joanna Naturia Miód i Mleko z kilkoma kroplami aloesu. Powyższe zdjęcie było właśnie robione w dniu szczególnej pielęgnacji włosowej :)



13 komentarzy:

  1. Twoje włosy pięknie się błyszczą. Nawet nie myśl o prostownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się błyszczą! Moje teraz niestety straciły swój blask ale nie dam im spokoju dopóki znowu nie zalśnią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. daj sobie spokój z prostownicą :*

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny Ci kolor wyszedł, parę lat temu tez farbowałam czekolada Venity i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładny kolor włosów, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja bym chciała mieć tyle włosów co Ty!

    OdpowiedzUsuń
  7. włoski masz super! błyszczące i gęste ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamo! Twoje włosy wyglądają przecudownie!!!! jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają super ! chciałabym żeby moje tez tak błyszczały !

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się, że będziesz mi towarzyszyć z przysiadami :) powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne włosy! Marzenie!! :))

    OdpowiedzUsuń