29 marca 2013

Body Revolution - Cardio 3

Uff... Dobrnęłam do końca :) Cardio 3 trwa ok 37 minut. Całość składa się z jednego zestawu ćwiczeń, który powtarzamy trzy razy oraz rozciągania. Nie będę się tutaj rozpisywać o ćwiczeniach bo jest ich po prostu za dużo, ale poniżej znajdziecie zrzuty ekranu. 

To Cardio jest tragiczne. Jillian mnie dosłownie przeczołgała. Zresztą Ona sama pada zmęczona na koniec :D Jest ciężko ale do zrobienia :) Życzę Wam powodzenia, a jutro podsumowanie wraz z moimi zdjęciami po Body Revolution :)



Dużo ich, prawda? :D Ale jak już się je zrobi to od razu człowiek lepiej się czuje :) 


9 komentarzy:

  1. Czekam na zdjecia:D Też mam zamiar zacząć body revolution, ale po 30 day shred

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! skąd można skombinować body revolution? będę wdzięczna za wskazówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli możesz to napisz meila - tam Ci wszystko napiszę :)

      Usuń
  3. Wygląda cięzko ;D
    Ja od poniedziałku startuję z P90X i też nie wygląda na lekkie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach najpierw zrobić wszystkie programy Jillian - potem będę szukać :)

      Usuń
  4. ja męczę się z Cardio1 to juz trzeci tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli już niedługo Cardio 2! Powodzenia :)

      Usuń