18 marca 2013

Body Revolution - Workout 10

Wreszcie się w sobie zebrałam i usiadłam przed laptopem :) Dużą trudność mam ostatnio z regularnym odwiedzaniem blogów... Ale mam nadzieję, że już teraz uda mi się powrócić do regularnych wpisów. Dzisiaj opis kolejnej porcji ćwiczeń w wykonaniu Jillian. Coraz bliżej końca Body Revolution - zostało mi jeszcze tylko 1,5 tygodnia. Zapraszam więc do opisu Workoutu 10.

Workout 10 trwa niecałe 35 minut. Układ ćwiczeniowy standardowy: rozgrzewka, 4 obwody, rozciąganie. Nie wiedzieć dlaczego parzyste workouty bardziej mi przypały do gustu. Podobnie jest z tym. Jak zawsze u Jillian ćwiczymy wszystkie partie mięśni. Brzuch, nogi, klatka piersiowa, plecy. Mi najbardziej spodobał się ostatni obwód - prawdopodobnie dlatego, że czułam jak pracują mi mięśnie pupy i nóg.

ROZGRZEWKA
- podskoki z dotknięciem piętami pośladków;
- superman;
- skip c;
- wykopu nóg;
- kręcenie rękoma;
- przeskoki na dwóch nogach o 180 stopni.


OBWÓD 1
- przyjmujemy pozycję plank na plecach i podnosimy do góry raz jedną, raz drugą nogę wyprostowaną;
- jedną nogę stawiamy z tyłu i wykonujemy przysiad tak aby noga z przodu była zgięta pod kątem 90 stopni, a następnie wykonujemy podskok zamieniając nogi miejscami;
- bierzemy hantle do rąk, robimy prawą nogą wykrok do tyłu i robiąc podskok wybijamy lewą nogę do góry. Ćwiczenie wykonujemy najpierw na prawą nogę, następnie na lewą;
- cardio: robimy przysiad na jednej nodze opierając się rękoma przed stopą. Drugą nogę w szybkim tempie podciągamy do klatki piersiowej i do tyłu.


OBWÓD 2
- trzymamy ekspander w wyprostowanych przed siebie rękach i robimy wykrok w tył na skos;
- chwytamy jedną hantlę obiema rękoma. Następnie robimy wykrok do przodu lewą nogą jednocześnie ręce i tułów zginamy do lewej strony;
- robimy przysiad - siedzimy tak ok 1 minuty;
- cardio: jeden duży skok do przodu, dwa krótkie skoki do tyłu.


OBWÓD 3
- stopę lewej nogi opieramy o prawe kolan i robimy przysiad jednocześnie zginając ręce w łokciach z hantlami;
- wykonujemy przysiad z podskokiem do góry jednocześnie starając się łokcie podnieść jak najwyżej;
- superman z rękami wyciągniętymi w bok z hantlami;
- podskoki uderzając piętami o pośladki.


OBWÓD 4
- stajemy na lewej nodze, opieramy lewą rękę na hantli i podnosimy prawą nogę jak najbardziej do góry;
- wykonujemy wykrok prawą nogą, prawą rękę wyciągamy w bok a lewą staramy się jak najszybciej ciągnąć do tyłu;
- cardio: przeskoki z jednej na drugą nogę ze zgięciem tułowia i dotknięciem ręką stopy.




8 komentarzy:

  1. Witam blogerke z okolicy :))
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dziś pierwszy raz robiłam 7 : ) może dodasz jakiś wpis z dotychczasowymi postępami (pomiary/zdjęcia?), jestem strasznie ciekawa jak to u innych wygląda. czy planujesz dopiero na koniec takie podsumowanie? : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze - nie zrobiłam żadnych zdjęć na początku ćwiczeń... Na pewno wrzucę zdjęcia po zakończeniu Body Revolution i może jakieś uda mi się wyciągnąć stare zdjęcia w stroju kąpielowym. A co do mierzenia - nie robię tego. Mnie centymetry nie inspirują - muszę widzieć po swoim ciele rezultaty i to mnie właśnie motywuje najbardziej :)

      Usuń
  3. Trochę w prawy i na pewno wyjdzie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. o raju workaut10 :) podziwiam! ja zaczynam drugi tydzień workaut1i2, mam nadzieję że dotrwam tak daleka jak Ty:)
    również jestem ciekawa Twoich rezultatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam za Ciebie kciuki!

      Usuń
  5. ja na razie jestem na 5 workoucie;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to Tylko obserwuję, i czekam na Twoje porównanie, no nie mam czasu i nic nie poradzę ;)
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń