28 marca 2013

Body Revolution - Workout 12

Oto naszedł ten dzień - dzisiaj opis ostatniego workout-u z cyklu Body Revolution. Bardzo mi się on podobał - mimo, że teoretycznie jako ostatni powinien sprawić mi jak najwięcej problemów, okazało się, że całkiem dobrze dałam sobie z nim radę :) Całość trwa 37 minut. Zapraszam do podglądu ćwiczeń :)

ROZGRZEWKA
- robimy przysiad na jednej nodze opierając się rękoma z przodu i drugą nogę prostujemy i zginamy szybko;
- jeden skok do przodu, dwa do tyłu;
- opierając się na rękach z przodu i stojąc na jednej nodze drugą prostujemy jak najwyżej.
Całość robimy dwa razy.


OBWÓD 1
- kładziemy się na plecach z rękoma wyprostowanymi za głową, jedną nogę prostujemy, a drugą zginamy w kolanie. Następnie jednocześnie: podnosimy pupę do góry, wyprostowaną nogę oraz ręce ciągniemy do bioder;
-przyjmujemy pozycję plank z hantlami w dłoni i ćwiczymy ręce na zmianę;
- siedząc  trzymamy ręce na kolanach i powoli kładziemy się z rękoma i nogami szeroko rozstawionymi;
- z pozycji stojącej siadamy raz na jednej, raz na drugiej nodze;
- cardio: podskok z kolanami ciągniętymi do klatki piersiowej.


OBWÓD 2
- mostek;
- ćwiczenie na ręce w pozycji jak do przysiadu;
- przyjmujemy pozycję plank i podnosimy na zmianę raz jedną, raz drugą rękę do momentu aż znajdzie sie ona równolegle do podłogi;
-cardio: przeskoki 


OBWÓD 3
- kładziemy się na plecach, o stopy zahaczamy ekspander którego końcówki bierzemy w dłonie. Następnie powoli podnosimy tułów i wyprostowane do góry;
- stojąc na jednej nodze o którą zahaczamy ekspander, druga nogę staramy się podnieść jak najwyżej;
- przysiad sumo z podskokiem do góry;
- cardio: boksowanie.


OBWÓD 4
- przysiad na jednej nodze z podskokiem;
- ćwiczymy biceps;
- przyjmujemy pozycję kraba i staramy się podnieść lewą nogę i prawą rękę tak żeby się dotknęły;
- cardio: przeskoki z jednej na drugą nogę.


4 komentarze:

  1. Pokażesz nam efekty ? :D Jestem bardzao ciekawa jak zmieniła się Twoja figura. I nawet jestem zainteresowana ćwiczeniami :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekty pokażę jutro :) Mam nadzieję, że mimo tego zaczniesz ćwiczyć - ja miałam dużo do zrzucenia i jeszcze trochę pracy mam przed sobą :)

      Usuń
    2. Jak na razie ćwiczyłam przez tydzień A6W, niestety musiałam przerwać, a później po prostu z lenistwa mi się nie chciało :( Okropnie żałuję.. ale trudno.
      Ja mam tylko trochę tłuszzczyku na brzuchu (kiedyś było więcej, nie wiem jakim cudem już go nie ma :p ale cieszę się) i te cholerne boczki :/ może skręty by pomogły? Hmmm...
      A te ćwiczenia dobre są na boczki? ;)

      Usuń
    3. Szczerze powiedziawszy to Body Revolution nie zrobi szału z brzuchem i boczkami...:/ Na boczki polecam ćwiczenia z wyzwania (pasek boczny) Stop Muffin Top - po tych 5 razach czuję różnicę. Boczki dostają nieźle w kość przez te 10 minut:) Ale te ćwiczenia mogą być tylko dodatkiem do czegoś większego - nie sądzę żeby robione tylko one coś pomogły.

      Usuń