10 marca 2013

Poimprezowa niedziela oraz STOP MUFFIN TOP

Cześć dziewczyny :) Od kilku dni nie wchodziłam za bardzo na bloga, bo miałam za mało czasu... Dzisiaj nadrabiam zaległości i zaraz biorę się za sprawdzenie tego co słychać u Was. A u mnie? Ten tydzień miałam wyjątkowo pracowity - w pracy zaczęło się wreszcie coś dziać, w domu masa roboty, w piątek miałam egzamin, a w sobotę gości. Dlatego dzisiaj postanowiłam nic nie robić - odpoczywałam przed telewizorem po całym tygodniu na nogach.

Przez cały tydzień nie miałam za bardzo czasu na dbanie o siebie. Udało mi się tylko pofarbować włosy. Ale dzisiaj zrobiłam im cieplutki kompresik z maską Ziaji z dodatkiem aloesu. Są teraz cudownie mięciutkie :) Jeżeli chodzi o domowe SPA zadbałam dzisiaj także o moje paznokcie. Zaczęłam stosować odżywkę od Eveline 8w1, która niestety bardzo wysusza skórki. Dlatego też podgrzałam dzisiaj oliwę z oliwek, dodałam soku z cytryny i moczyłam pazurki chyba z 30 minut :)  

Muszę się też przyznać, że od trzech dni nie ćwiczyłam. W piątek siedziałam w domu i uczyłam się na wieczorny egzamin (który udało mi się zaliczyć). Po powrocie byłam tak padnięta, że poszłam od razu spać. W sobotę cały dzień gotowałam, a bardzo mili goście bawili się z nami do 3.00. Po wypiciu 5 butelek wina na trzy kobietki nie byłam w stanie dzisiaj walczyć z Jillian...

Jeżeli już jesteśmy przy ćwiczeniach to może część Was już zobaczyła, że dołączyłam do akcji zorganizowanej przez jah-stina. Tym razem walczymy z boczkami, które niejednej z nas spędzają sen z powiek. Nasza fit koleżanka zaproponowała żebyśmy spróbowały się z 10-minutowymi ćwiczeniami Tiffany Rothe. Zaczęłam w środę, w związku z czym zrobiłam te ćwiczenia na razie 2 razy. Za pierwszym razem po 2 minutach dostałam ostrej kolki :D A zakwasy miałam takie wielki że nie mogłam się zginać :D Uwielbiam te ćwiczenia i postaram się z całych sił wytrwać w nich przez 30 dni :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego weekendowego wieczoru :)


24 komentarze:

  1. Przy używaniu Eveline 8w1 trzeba stosować coś ochronnego na skórki podczas aplikacji. Ta odżywka zawiera formaldehyd, który nie jest dla nas dobrym składnikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te skórki są najbardziej zmaltretowane... :/

      Usuń
    2. prawda - jak się ich nie zabezpieczy to strasznie piecze... :(

      Usuń
    3. Dobrze że chociaż paznokcie są dużo ładniejsze po tej odżywce :)

      Usuń
    4. a mi ta odżywka spowodowała rozdwajanie się paznokcia aż do połwy płytki :(

      Usuń
    5. A to mnie teraz wystraszyłaś...

      Usuń
  2. ja do zabezpieczania skórek przy odżywce od Eveline używam olejku do skórek i paznokci Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź - muszę koniecznie wypróbować :)

      Usuń
  3. hihi, to ładnie pobalowałyście :D
    wytrwałości w ćwiczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak ostatnio każda impreza kończy się o 3.00 :D Prawie jak imprezy w liceum :D

      Usuń
  4. Witam Malinową Koleżankę i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna akcja, może też się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam! Ćwiczenia trwają tylko 10 minut a są naprawdę świetne :)

      Usuń
  6. dostaję kolki mniej więcej w podobnym momencie. już myślałam, że coś ze mną nie tak : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha :D Ja też pomyślałam, że kiepsko z moją formą po tych 2 minutach wygibasów :)

      Usuń
  7. trzymam kciuki ... systematyczność to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przyznać, że z systematycznością coraz gorzej u mnie... :(

      Usuń
  8. Sama powinnam wziąć się za jakieś ćwiczenia ;) A Tobie życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie też życzę powodzenia :)

      Usuń
  9. FIT! muszę się wziąć za siebie pożadnie ale nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej Pani od ćwiczeń :) Ja trenuje z inną ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to nie mam czasu zupełnie, nadrabiam bieganiem " po sprawach " w szalonym tempie :) Buziaki Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń