20 kwietnia 2013

Bielenda - Dwufazowy olejek do kąpieli FIGA & DAKTYL

Olejków do kąpieli ciąg dalszy :) Zakochałam się w produktach do kąpieli tej firmy, więc na pewno znajdziecie u mnie jeszcze nie jedną recenzję tych kosmetyków. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Dwufazowy Olejek do Kąpieli Figa & Daktyl.

Wyrusz w podróż marzeń
Odkryj niezwykły świat egzotycznych zapachów i roślin
Zanurz się w świecie rytualnej pielęgnacji ciała

Tak oto zachęca nas producent do kupna olejków z tej serii. Zapraszam do przeczytania mojej opinii :)


OPAKOWANIE

Plastikowa, przeźroczysta butelka o pojemności 400 ml. Ma bardzo oryginalną, elegancką etykietę, na której znajdziemy podstawowe informacje takie jak: termin ważności, dane producenta, nr partii, skład, działanie, informację o stosowaniu olejku. Tak samo jak w tym olejku nieszczęsne jest ta szeroka szyjka butelki - mało precyzyjne jest dawkowanie kosmetyku.
Olejek jest dwufazowy co oznaczy tyle, że przed użyciem musimy dobrze wymieszać olejek i piankę. Po tej czynności kolor olejku się ujednolici, a my zobaczymy, że na etykiecie widnieje mapa Afryki.


SKŁAD

Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Phoenix Dactylifera (Date) Fruit Extract, Glycerin, Ficus Carica (Fig) Fruit Extract, Argania Spinosa Kernel Oil, Citric Acid, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxyaldehyde, Linalool, CI 14700 (FD&C Red No. 4), CI 17200 (Acid Red 33), CI 42090 (Acid Blue 9), CI 19140 (Acid Yellow 23)

CO OBIECUJE PRODUCENT?

Dwufazowy olejek do kąpieli i pod prysznic wykorzystuje niezwykłe właściwości roślin rytualnych Afryki – zapewnia zmysłową i odprężającą kąpiel w delikatnej śmietankowej pianie. Twoja skóra odzyska niesamowitą miękkość, gładkość i właściwe nawilżenie. Egzotyczny, ciepły i korzenny aromat olejku poprawia samopoczucie, pobudza i dodaje energii. 

O piękno Twojej skóry zadbają FIGA I DAKTYL – dzięki bogactwu witamin, cukrów i soli mineralnych te afrykańskie owoce zmiękczają naskórek, nawilżają go i nadają skórze jedwabistą gładkość, przeciwdziałają procesom starzenia.

Zawiera BIO OLEJEK ARGANOWY – NATURALNE ŹRÓDŁO GŁADKIEJ SKÓRY.

KONSYSTENCJA, ZAPACH I KOLOR

 Po dokładnym wymieszaniu i połączeniu się olejku powstaje rzadka piana w kolorze białym. Zapach jest 'cięższy' od olejku z ylang-ylang. Zapach jest faktycznie korzenny, ale też lekko słodki. Nigdy nie byłam w Afryce, ale wyobrażam sobie, że tak właśnie pachnie sawanna rozgrzana południowym słońcem. Gdzie wszystkie zwierzęta odpoczywają w cieniu drzew, chroniąc się przed upałem. Zapach przywodzi na myśl upał i ...lenistwo :D Już mam w głowie obraz jak pod wielkim baobabem odpoczywają lwy, dalej w tle widać żyrafy, a cały ten piękny krajobraz opisuję nam swoim przepięknym głosem Krystyna Czubówna. Uwielbiam filmy przyrodnicze :)

MOJA OPINIA O PRODUKCIE

Bardzo mi się spodobał ten olejek - głównie ze względu na cudowny zapach. Prysznic z jego udziałem jest naprawdę pobudzający. Skóra jest faktycznie miękka i wygładzona, ale niestety nie za bardzo nawilżona. Olejek jest wspaniały, ale znajdujący się na drugim miejscu w składzie SLS wysusza skórę. Mimo to nie jest to dla mnie czynnik, który miałby sprawić, że nie kupię więcej tego olejku. Mało tego - mam zamiar wypróbować wszystkie olejki do kąpieli Bielendy :)



POZDRAWIAM SERDECZNIE :)


4 komentarze:

  1. ja nie mam problemów z suchą skórą, więc jak dla mnie to rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tak to na prawdę go polecam - jest świetny. I ten zapach... :)

      Usuń
  2. No ja z tej serii mam właśnie amerykę połdniową i pachnie bosko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam ten w wersji zielonej i sprawdzał się bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń