13 kwietnia 2013

Moje pierwsze muffinki

Cześć! Z racji takiej pięknej, wolnej soboty postanowiłam upiec muffinki :) Był to mój zupełny pierwszy raz, ale wyszły przepyszne!

Przepis na te pyszne babeczki znalazłam u Oli z Kuchniaszerokootwarta. Przepis banalnie prosty - nawet dla mnie :D Korzystałam z papierowych foremek, które kupiłam w biedronce. Przepis Oli wystarczył na upieczenie 14 muffinek. U mnie nie prezentują się oczywiście tak pięknie jak u Oli, ale i tak są pyszne :)

Do części muffinek dodałam rozciapcianego banana, a do części kostkę czekolady mlecznej. Oba rodzaje są pyszne - Szanowny Małżonek najadł się muffinek i teraz nie chce zrobić mi obiadu! :D Ponadto jestem posiadaczką piekarnika gazowego co niestety poskutkowało lekko przypieczonym dnem babeczek... 

Już teraz wiem, że dałam za dużo ciasta do foremek - trochę mi uciekło podczas pieczenia. Mogłam także dać więcej banana. No ale będę wiedzieć na przyszłość :) Przepis Oli był strzałem w dziesiątkę! 

Życzę Wam udanej soboty Kochani!

17 komentarzy:

  1. Mniam! :-)
    Ja jeszcze przyznam że nie robiłam, więc też na pewno się pochwalę i może skorzystam z tego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis naprawdę bardzo prosty i szybciutki :)

      Usuń
  2. Ładnie wyszły :)
    Smacznego :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale smakowicie wyglądają! :) Ja jak robiłam swoje pierwsze muffinki to mi nie wyrosły w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się to średnio udało - ale mimo to wyszły bardzo dobre :)

      Usuń
  4. Jak na pierwszy raz - piękne ;) U mnie wyglądały okropnie, ale już wypracowałam to, teraz jest idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejszy jest trening :) ciekawa jestem czy dobre by wyszły z prażonymi płatkami owsianymi...

      Usuń
  5. Super, że skorzystałaś z przepisu i muffinki smakowały. Zapraszam po więcej przepisów na bloga, nie tylko na muffiny ;)
    Ps. Pięknie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twój przepis jest idealny!

      Usuń
  6. ja od kilku tygodni się za takie zabieram i jakoś zabrać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - robi się je bardzo łatwo i szybko. Sama autorka nie przesadza gdy pisze, że wystarczy przerwa na reklamy w trakcie filmu żeby je zrobić :)

      Usuń
  7. muffiny często goszczą u mnie na stole, moi chłopcy uwielbiają ... zwłaszcza te czekoladowe z kawałkami czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż spałaszował tylko te z czekoladą - innych nie uznaje :D

      Usuń
  8. Muffinki! Chyba najlepsze ciastka na świecie :) szkoda, że nie zamieściła Pani zdjęcia wersji czekoladowej (bo rozumiem, że jasne są z "rozciapcianego banana", a czekoladowe byłyby ciemniejsze). Sama robię muffinki jako ciasto pokazowe i kiedy używam pokrojonej ręcznie czekolady, muffinki rozpychają się na boki zamiast rosnąć. Za to po użyciu trudnych do zdobycia groszków czekoladowych wyglądają jak z reklamy i jestem ciekawa, czy inni też mają ten problem ;)
    Pozdrawiam,
    AW

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na pierwsze zdjęcie myślałam że to jakies kruchę ciasteczka ;p Na pewno byly pyszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha :D Tak właśnie piecze mój genialny piekarnik :D

      Usuń