16 kwietnia 2013

Podsumowanie tygodnia + wygrana w konkursie

Dzień dobry Wszystkim ! Jak ja się cieszę, że jest już wtorek! Wczorajszy dzień miałam wyjątkowo beznadziejny - nawet jak na poniedziałek... Ale była wczoraj jedna bardzo miła rzecz - mianowicie dostałam paczkę z wygraną w konkursie! Naprawdę bardzo rzadko udaję mi się coś wygrać, więc bardzo się ucieszyłam :)  

Paczkę dostałam od portalu esentia.pl. Pod koniec każdego miesiąca jest wybieranych kilkanaście najlepszych recenzji, zamieszczonych na tym portalu. Nie ważne jest jakiego produktu one dotyczą oraz czy jest to pozytywna czy negatywna recenzja. Liczy się jej przydatność dla innych. Moja wygrana recenzja dotyczyła balsamu do ust Figs & Rouge Organiczny balsam Dzika Wiśnia. A oto i sama recenzja:

Bardzo się ucieszyłam z wczorajszej przesyłki, tym bardziej, że wygrana jest niespodzianką! Portal pokazuje 12 nagród, ale nie wiadomo którą się dostanie. Mi przypadł Zmysłowy Peeling Kwiatowy do Ciała od Dermiki z serii "change your skin" oraz próbka Termo Wyszczuplającego Żelu Chłodzącego od Ziaji.


Teraz kolej na podsumowanie ćwiczeń. Jak widzicie w tabelce poniżej jestem do tyłu z ćwiczeniami... Nawet sobie nie wyobrażacie jakie mam z tego powodu wyrzuty sumienia... Ale dalej walczę z natłokiem zajęć i lenistwem. Mam nadzieję, że dzisiaj dam z siebie wszystko i wezmę się wreszcie za drugi level Killer Buns & Thigs :)

Z pielęgnacją włosów idzie mi trochę lepiej niż z ćwiczeniami. W zeszłym tygodniu odkryłam cudowną moc żelu lnianego. Udało mi się także nałożyć olej na włosy. W tym tygodniu czeka mnie znowu farbowanie. W dalszym ciągu łykam tabletki drożdżowe, piję skrzypopokrzywę i zaczęłam wcierać Radicala po każdym umyciu włosów. 

Liczę na to, że w trakcie tego tygodnia będę bardziej systematyczna - zwłaszcza jeżeli chodzi o ćwiczenia. Trzymajcie za mnie kciuki! Pozdrawiam serdecznie :)


4 komentarze:

  1. cha Ty trzymaj za mnie kciuki a ja za Ciebie :)
    gratulacje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to Kwiatowego Peelingu do ciała nie wygrałam a po prostu kupiłam i powiem wam ze jest to produkt wart zakupu !
    Peeling ma przepiękny zapach i super konsystencje - jest gęsta dobrze się rozprowadza i nie przecieka przez palce. Co do efektu- po użyciu skora jest niesamowicie złuszczona - oczyszczona, wygładzona wygląda po prostu pięknie. Peeling idealny nawet dla wrażliwej skory - do tego bardzo wydajny, POLECAM :) Na pewno zostanie w mojej kosmetyczce na długo :)

    OdpowiedzUsuń