7 kwietnia 2013

Spotkanie Blogerek Lubuskich vol.2


Cześć dziewczyny! Wczorajszy dzień udał się niesamowicie! Na drugie Spotkanie Blogerek Lubuskich stawiło się ponad 20 dziewczyn. Organizatorki postarały się o super lokal i niesamowitą atmosferę. Poznałam kolejne świetne dziewczyny, z którymi miałam mnóstwo wspólnych tematów do rozmów. Oczywiście rozmawiałyśmy o pielęgnacji włosów i aktywności fizycznej. Ale także dowiedziałam się dużo ciekawych i interesujących rzeczy od blogerek modowych i makijażowych. Powiem szczerze - już się nie mogę doczekać kolejnego naszego spotkania! Zapraszam do obejrzenia zdjęć, które mam dzięki uprzejmości z love-makeup-fashion.pl oraz Sylwii :)


Nasz wspaniałe organizatorki: PTYSIA oraz MadeOfTears
Plakietki z imieniem i adresem bloga Made Of Tears zrobiła własnoręcznie













Podsumowując - było super! :)



20 komentarzy:

  1. Następnym razem na pewno będę i ja :P To już drugie spotkanie na które nie mogłam się stawić, a widzę że za każdym razem jest coraz lepiej i lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny mają plan żeby tym razem spotkać się w czerwcu, więc mam nadzieję, że Ci się uda być :)

      Usuń
  2. pozdrawiam wszystkie dziewczyny i również żałuję, ze nie mogłam dojechać :( następnym razem i mnie nie zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bylo suuuper!! wielkie dzieki za zdjecia:D wyszly ekstra z reszta tak jak i spotkanie:D bardzo sie ciesze, ze Was poznalam:D

    bede wpadac;)
    buzka;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spotkanie było fantastyczne :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Musiało być super : D .
    Następnym razem może i ja się pojawię :)
    Śliczne zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej na świecie <3 W czerwcu chcę Cię widzieć z pięknym skrętem włosów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wczorajsza fryzura faktycznie była nieszczególna... Ale za to Twój warkocz był niesamowity!

      Usuń
    2. dziękuję<3 niestety sama bym nigdy takiej nie zrobiła:(

      Usuń
  6. Świetne są takie spotkania :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiedziałam, ze tyle nas jest w lubuskim... Długo jakiś blogerek szukałam i proszę, dopiero znalazłam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdecydowanie wymiata ;) Ja już czekam na następne ;) Nie wiem kiedy mi ten czas zleciał na spotkaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojoj ale dużo dziewczyn piszących bloga z lubuskiego :)
    pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Było extra i już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Dziewczyny co powiedzie na kolejne spotkanie Blogerek z Lubuskiego? Jeśli ktoś jest zainteresowany zapraszam do kontaktu www.avangarda-magazine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń