27 maja 2013

Poniedziałek z Tiffany

Dzień dobry :) Dzisiaj był pierwszy dzień wyzwania z Tiffany, które zorganizowała summer-body. Powiem szczerze - nie mogłam się już odczekać kiedy zacznę ćwiczyć z resztą dziewczyn :)



Organizatorka podeszła do sprawy bardzo profesjonalnie i na każdy dzień tygodnia zaplanowała nam inny zestaw ćwiczeń. Na poniedziałek summer-body zaplanowała nam taki oto zestaw:

1. Hot Body Warm Up Routine -Stretch, shake, pump, jam, and get ready to work your body OUT!


Czyli tak jak wszędzie zaczynamy od rozgrzewki. Tiffany rozgrzewa nas przez dobre 12 minut. Po tym czasie nasze ciało jest bardzo dobrze przygotowane do dalszych ćwiczeń.

2. 10 min Booty Shaking Waist Workout- Lose inches off your waist by shaking your hips!


Tego filmiku chyba nie muszę przedstawiać nikomu. O szczupłą talię walczyłyśmy już z Tiffany w jednym z wyzwań. Po 30 dniach walki widziałam niezłe efekty tych ćwiczeń. Głównie dzięki temu zestawowi przystąpiłam do wyzwania - liczę na podobne rezultaty na innych częściach ciała.

3. No more back fat! Improve your posture and firm your back with this fun and effective routine.


Chyba najkrótszy filmik z dzisiejszego repertuaru - trwa zaledwie 4 minuty. Tym razem do ćwiczeń potrzebne będą nam dwie hantle. Nie wychwyciłam czy Tiffany mówiła o jakimś konkretnej wadze. Ale na samym filmiku widać, że dziewczyny towarzyszące Tiff mają mniejsze obciążenie. Znajdziemy tutaj kilka prostych ćwiczeń które skupiają się plecach, ramionach oraz utrzymaniu równowagi.

4. Burn baby burn, lean sexy biceps-Get in shape.


Oj, pomyliłam się - to jest najkrótszy filmik - trzy i pół minuty. Jak sama nazwa mówi - ćwiczymy tutaj tylko i wyłącznie biceps.

5. 10 Minute Beautiful Booty Workout


To był zdecydowany dzisiejszy faworyt! Na punkcie mojej pupy mam straszne kompleksy dlatego też ćwiczenia na tę część ciała wykonuje bardzo dokładnie. Tak samo jak w przypadku ćwiczeń od Mel B tutaj także te 11 minut ćwiczeń na pośladki dają nieźle w kość. Ćwiczenia dobrane tak, że nawet robiąc tylko ten zestaw efekty mamy gwarantowane.

6. Get flat, sexy abs


Rewelacyjne ćwiczenia na brzuch! Muszę się przyznać, że wymiękłam :D Z racji, że jestem przyzwyczajona do Jillian nie małym zaskoczeniem tutaj było to, że Tiffany pokazała ćwiczenia dla zaawansowanych oraz dla początkujących - także każdy dobierze poziom dla siebie.

Podsumowując - podobał mi się dzisiejszy zestaw. Do gustu bardzo przypadły mi zestawy ćwiczeń na brzuch i pupę. Ale tak szczerze to nastawiałam się na większy wycisk. Mając w pamięci ostatnie ćwiczenia z Jillian czekałam aż pot zacznie ze mnie spływać - niestety tak się nie stało. Zmęczyłam się oczywiście przy ich wykonywaniu, ale liczyłam na dużo więcej. Zobaczę jak będą wyglądały kolejne dni i w razie czego dorzucę sobie Jill to ćwiczeń. A wam jak dzisiaj poszło?




9 komentarzy:

  1. ja zrobiłam wczoraj ćwiczenia na boczki, omg ale boli ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za pierwszym razem dostałam kolki :D

      Usuń
  2. Dzięki, że się tym z nami podzieliłaś. :-)Chętnie skorzystam w przyszłości, bo na razie przysiady pochłaniają mi dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, że się tym z nami podzieliłaś. :-)Chętnie skorzystam w przyszłości, bo na razie przysiady pochłaniają mi dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Są rewelacyjne - po czwartym dniu mam zakwasy :D

      Usuń
  5. olaboga! ile cwiczen...:O niektore bardzo mi sie spodobaly wiec w wolnej chwili sobie powyginam smialo cialo:D

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie mogę u ciebie znaleźć programy na inne dni tygodnia ? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie playlisty są na moim kanale na you tube

      Usuń