13 maja 2013

Włosowe podsumowanie kwietnia

Dzisiaj króciutka aktualizacja włosowa. Na początek tabelka z ostatniego tygodnia

Jak widać był to tydzień farbowania. W drogerii udało mi się dostać tylko "czekoladę" od Venity. Niestety nie było ciemniejszego koloru :/ Jak widzicie staram się myć włosy najrzadziej jak się da. W niedzielę zrobiłam malutkie SPA dla włosów - wymieszałam WAX-a z kilkoma kroplami aloesu, dzięki czemu włosy stały się mięciutkie i bardzo nawilżone. Użyłam także żelu lnianego, który wspaniale działa na moje loki - są po nim bardziej sprężyste, regularne, a widoczny skręt utrzymuje się nawet przez trzy dni.


Nadszedł również czas na podsumowanie akcji, którą zorganizowała Anwen. Przez cały miesiąc dzielnie łykałam tabletki z drożdży piwowarskich o których pisałam TUTAJ. Był to mój drugi miesiąc z ich udziałem. Ponadto po każdym myciu włosów wcierałam Radicala w skalp. Czy zauważyłam jakąś poprawę? Branie tabletek nie przełożyło się niestety na porost włosów. Na początku kwietnia zaczynałam z długością 45 cm, a wczoraj miałam 45,6 cm. Więc same widzicie, że przyrost okazał się bardzo niewielki... Jeżeli chodzi o wypadanie włosów - w tej kwestii również nie zauważyłam poprawy. Za to pojawiło się na mojej głowie mnóstwo baby hair. I to w takiej ilości, że gdy włosy mam rozpuszczone to widać, zwłaszcza 15 cm od głowy, mnóstwo kończących się włosków. Osobiście mnie to bardzo dziwi - jakim sposobem 'stare' włosy mi się jakoś specjalnie nie wydłużyły, ale za to nowych pojawiło się mnóstwo? A oto jak wyglądają teraz moje włosy:


25 komentarzy:

  1. Masz piękne kręcone włoski. Chciałabym mieć takie tymczasem mam proste, na których żaden lok się nie utrzyma :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei chcialabym miec proste - nie ważne co się z nimi zrobi zawsze ładnie wyglądają :)

      Usuń
  2. piękne włosy!! cudo:D ja na szczęście nie muszę robić za wiele z włosami, żeby wyglądały dobrze:P

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne włosy masz :) widać, że dbasz o nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chociaż zupełnie nie chcą rosnąć - a marzą mi się takie do pasa...

      Usuń
  4. O matko te włosy są tak pięknie, że uwielbiam na nie patrzeć! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nauczę się pleść warkocze jak Twoja koleżanka i mi tez się zaczną podobać :)

      Usuń
    2. Oj ja też bym chciała takie umieć, może pójdziemy do niej na kurs;>?

      Usuń
    3. Niezły pomysł! Jestem jak najbardziej za :) to gdzie i kiedy mam przyjechać? :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, i zazdroszczę Twoich pięknych prostych włosów :)

      Usuń
  6. cudownie nawilżone :) Mi po tych drożdżach piwowarskich wyskoczyła masa baby hair ,które nie potrafiłam ogarnąć i sterczały na wszystkie możliwe strony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo :D Cieszę się, że mam nowe włosy, ale mogły by tak nie sterczeć we wszystkie strony :D

      Usuń
  7. piekne ^^ i wiem co czujesz, ja tez chcialabym prosteee:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to jest że chcemy zawsze tego czego mieć nie możemy... ? :)

      Usuń
  8. Piękne masz włoski.
    A z tą tabelką to ciekawy pomysł ;)
    ZAPRASZAM CIEPLUTKO DO SIEBIE
    http://my-daily-life-4you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tabelce wszystko mam poukładane :)

      Usuń
  9. Ale jestes poukładana z tą tabelką, moze jakbym sama sobie taką sprawiła to bym w koncu zaczela regularnie dbac o moje włosy :) myślałas moze nad wzieciem udzialu w tej akcji figury z ambasadorkami zdrowego trybu życia? mojanowafigura.pl/blogerki?

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze zazdroszczę tych kręciołków ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste włosy są łatwiejsze w pielęgnacji - więc nie masz czego zazdrościć :)

      Usuń