1 czerwca 2013

Nawilżający Scrub-Masaż pod Prysznic Antycellulit

A oto kolejny peeling pod prysznic od Eveline. Tak jak wszystkie kosmetyki z tej serii mają typowy chemiczny zapach, ale ten peeling dodatkowo pachnie trochę egzotycznie - sądzę, że to ta guarana w składzie. Ale zapraszam do przeczytania recenzji :)



OPAKOWANIE


Standardowa tubka o pojemności 250 ml. Na szczęście opakowanie jest pół - przeźroczyste więc z łatwością możemy zobaczyć ile kosmetyku nam zostało. I wierzcie mi - warto wyciskać resztki z tubki. Ja chciałam wyrzucić, jak mi się zdawało puste opakowanie, a resztki wyciskałam jeszcze przez tydzień :)

KONSYSTENCJA


Nie wiem czy na zdjęciu to widać, ale peeling ten jest bardzo gęsty - przez co potrzebujemy go naprawdę niewiele żeby wymasować nasze ciało. Ma średniej wielkości srebrne drobinki, które idealnie oczyszczają ciało.

CO OBIECUJE NAM PRODUCENT?


SPOSÓB UŻYCIA


SKŁADNIKI


JAK ZADZIAŁAŁ U MNIE?

Przede wszystkim bardzo spodobał mi się zapach. Wielkość drobinek jest wręcz idealna - ciało po masażu tym produktem jest miękkie. Według mnie scrub ten sprawia że skóra staję się widocznie napięta i elastyczna. Nie zauważyłam wprawdzie działania antycellulitowego, ale tego nie wymagam. Wiem na pewno, że produkt starczył mi na bardzo długo. Co prawda tego typu peelingi stosuję wyłącznie na uda i pupę, ale i tak uważam, że wydajność jest super :) Co mi się jeszcze spodobało - jeżeli już zdarzyło mi się użyć tego peelingu do całego ciała to peeling nie zatykał porów na dekolcie. Niestety niektóre takie produkty mają do siebie to, że niby oczyszczają i wygładzają skórę, a w rzeczywistości pozostawiają na skórze nieprzyjemny tłusty film. Podsumowując - peeling rewelacyjny. 


Ten artykuł znajdziecie również tutaj: przepis-na-kobiete.pl


16 komentarzy:

  1. Uwielbiam próbować różne peelingi, więc pewnie i ten nie długo wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - naprawdę jest świetny :)

      Usuń
  2. Mam jakiś w zapasach, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz - naprawdę świetnie oczyszcza i napina skórę :)

      Usuń
  3. Stosuję kilka kosmetyków tej firmy ale na sten scrub nie zwróciłam nawet uwagi na półce w drogerii. Dzięki za recenzję, dopiszę do swojej listy - DO WYPRÓBOWANIA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisz, dopisz - póki co nie mam zamiaru kupować innych peelingów niż tej firmy :)

      Usuń
  4. Ja też kocham peelingi szczególnie jeśli pachną jakimiś egzotycznymi owocami ;p
    Nie wiem czy nie przeoczyłam ale nie napisałaś chyba w jakiej cenie można go dostać, jeśli możesz to mi napisz :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok 15 zł. Ale jak trafisz na promocję to nawet za 10 zł.

      Usuń
  5. Zachęciłaś mnie :)
    Lubię takie peelingi, które zostawiają skórę miękką i nawilżoną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tego oczekujesz od peelingu to ten jest idealny :)

      Usuń
  6. Też mi się wydaje, że jest bardzo wydajny. Miałam go chyba ze dwa razy, ale wolę przygotowywać sama tego typu peelingi na bazie cukru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak robisz swoje peelingi? Możesz zdradzić jakiś przepis?

      Usuń
  7. Te produkty z serii slim w ogóle sa bardzo fajne, jestem ich fanką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm ja jestem wierna swojemu z joanny ale moze sie skusze iedys. ps dzieki za zyczenia :D koniecznie zloz siostrze (de facto imienniczce) zyczenia ode mnie:) ma super date urodzin;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenia złożone - siostra dziękuje bardzo :)

      Usuń